Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Propellerheads släpper den 14:e Maj en ny Refill som heter Electro Mechanical.

Refillen innehåller massa gamla goa instrument.

Wurlitzer EP100,Wurlitzer EP200, Fender Rhodes MK I (tubed), Fender Rhodes MK I, Hohner Pianet T, Hohner Clavinet D6, Hammond Model A.

Refillen finns att hämta på www.propellerheads.se för registrerade användare, och medföljer nu vid köp av Reason 2.5.

Värt att nämna också är att vid köp av Reason 2.5 så medföljer en gratis valfri M-Audio Sonic Refill skiva. Värde 450:-.

// EDIT: Ändrade datum /Admin

Redigerat av Olsberg
Annons
Postat

Låter grymt det här. Med tanke på hur väl Propellerheads behandlar sina kunder borde de köpa upp Microsoft eller utveckla ett eget OS. De skulle ta över marknaden på två veckpr 😉

När på dagen kan denna godbit tänkas dyka upp då? Eller är jag bara blind och har missat nåt?

Postat
Propellerheads släpper idag 6:e Maj en ny Refill som heter Electro Mechanical.

Refillen innehåller massa gamla goa instrument.

Wurlitzer EP100,Wurlitzer EP200, Fender Rhodes MK I (tubed), Fender Rhodes MK I, Hohner Pianet T, Hohner Clavinet D6, Hammond Model A.

Refillen finns att hämta på www.propellerheads.se för registrerade användare, och medföljer nu vid köp av Reason 2.5.

Värt att nämna också är att vid köp av Reason 2.5 så medföljer en gratis valfri M-Audio Sonic Refill skiva. Värde 450:-.

Har dom verkligen lagt ut den på hemsidan ?

Hittar den inte... 😉

Postat (redigerat)

Argh! Du kan ju inte skapa förväntningar och sedan döda dem sådär! 😉

EDIT: Twilight, tror det bara gäller nyköp av Reason. Eller så kanske de lägger upp ett formulär för att beställa en i efterhand.

Redigerat av royen
Postat

Hmm.. fasen, man blir lite sugen på att köpa sig ett Reason 2.. mest för malström då, men några små E-Piano samples hade inte suttit fel..

/Majken

Postat
Hmm.. fasen, man blir lite sugen på att köpa sig ett Reason 2.. mest för malström då, men några små E-Piano samples hade inte suttit fel..

/Majken

Håller me dej... malström e enda anledningen att köpa reason.. eller största iaf... de e nog den bästa mjukvarusynthen jag har hört...

Postat

/Majken

Håller me dej... malström e enda anledningen att köpa reason.. eller största iaf... de e nog den bästa mjukvarusynthen jag har hört...

Den är beroendeframkallande... 🙂

Reason är som öl, först tycker man det smakar beskt,

sedan är man torsk.

Postat

Jag har letat runt på users-sidorna på www.propellerheads.se nu jag med men kan inte hitta något tyvärr. Antar att det betyder att elpianon ändå inte är min grej.... :-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.