Signert Postat 24 december 2005 Trådstartare Postat 24 december 2005 God jul! Ta det nu lugnt med glöggen så ni orkar producera glimrande gratismusik i mellandagarna! 🙂
Signert Postat 27 december 2005 Trådstartare Postat 27 december 2005 Bara en påminnelse... 13 dagar kvar att producera på!
ViktorDenStore Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Bara en påminnelse... 13 dagar kvar att producera på! 🙂
Signert Postat 1 januari 2006 Trådstartare Postat 1 januari 2006 Då var det en vecka kvar! Bidragen har börjat komma in. Jobba på! 😕
sixties Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 [ Bidragen har börjat komma in redan?! då får man sätta fart!! 🙂
Linus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 [Bidragen har börjat komma in redan?! då får man sätta fart!! 😳 Jag får väl börja på ett bidrag då.... imorgon 😎
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 3 dagar kvar... Jag får väl sätta mig och plinka om jag får nån inspiration av alla gratis soundfonts! 🙂
Signert Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Japp, kör hårt! Det är ju helgdag i dag, så ni har väl haft mycket tid i studion? 😳 Fyra bidrag har kommit in hittills. Jag hoppas på minst lika många till innan midnatt på söndag. Gratis är gott!
martinm Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Fyra bidrag har kommit in hittills. Jag hoppas på minst lika många till innan midnatt på söndag. Deadline är angiven till söndag 9 jan, men den dagen finns inte i år! Så är deadline sön 8 jan el. mån 9 jan? 😛
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Fyra bidrag har kommit in hittills. Jag hoppas på minst lika många till innan midnatt på söndag. Deadline är angiven till söndag 9 jan, men den dagen finns inte i år! Så är deadline sön 8 jan el. mån 9 jan? 😎 😛
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 När söndag blir måndag? 😛 Alltså måndag 9 jan 0:00 eller?
Signert Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Fyra bidrag har kommit in hittills. Jag hoppas på minst lika många till innan midnatt på söndag. Deadline är angiven till söndag 9 jan, men den dagen finns inte i år! Så är deadline sön 8 jan el. mån 9 jan? 😎 Eh... Skulle bara kolla så ni är med... Deadline är alltså midnatt mellan söndag 8/1 och måndag 9/1. Ingenting annat. 😛
Signert Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Då var tiden ute. Tyvärr måste jag meddela att det bara inkommit 6 bidrag. Hade hoppats på några till. Skall vi även denna gång förlänga inlämningstiden, eller kommer det ändå inte att göra någon skillnad? Vad säger ni? Finns det någon därute som inte hunnit med, men som skulle fixa det med några dagar ytterligare på sig?
Egghuvud Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Lite synd det här. Själv tycker jag det är rasande roligt med studiofestivaler. Marknaden kanske är mättad? Tyckte det var ett hyfsat stort intresse i tråden. Drygt 20 personer har ändå diskuterat pluggformat o s v. För min skulle får du gärna förlänga tiden. Det är roligare ju fler bidrag som kommer in. 😆
Signert Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 En ytterligare deltagare har tillkommit. Visserligen några minuter efter midnatt, men jag har som allsmäktig festivalgeneral valt att acceptera detta bidrag. Det är alltså totalt 7 bidrag inkomna. Eftersom ingen har hört av sig efter min fråga om förlängd tidsfrist, så kör vi på med omröstning inom kort. Stay tuned.
Nexustwins Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Bring the noice.. Sak bli "härligt" att få höra vad man kan göra med grait grejjor..
Neko Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Lite synd det här. Själv tycker jag det är rasande roligt med studiofestivaler. Marknaden kanske är mättad? Tyckte det var ett hyfsat stort intresse i tråden. Drygt 20 personer har ändå diskuterat pluggformat o s v. För min skulle får du gärna förlänga tiden. Det är roligare ju fler bidrag som kommer in. Erfarenhet har nog visat att man kan räkna med att om 20 pers anmäler sig, kommer högst 10 att lämna in. Till denna festivalen var tanken mycket god, men jag tror att en del upplevde det som lite väl begränsande. Vi får se när nästa festival sparkar igång.
Jazzman Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 För min del får du gärna förlänga deadlinen lite! Eftersom gratispluggarna och hela skiten hängde upp sej precis innan jag hann mixdowna försvann en massa pluggar och ljud som jag inte han ordna upp.
Signert Postat 15 januari 2006 Trådstartare Postat 15 januari 2006 När kommer låtarna? Jag vill höra! 😉 😎 Låtarna - och omröstning - finns här: https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=43&t=20339&s=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.