Nexustwins Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Hej har någon en casio cz1000 manual? Eller vet var man kan få tag i en sådan?
Linus Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Google är fantastiskt CZ-101/1000 Manual (engelsk manual) CZ-1000 Patch Editor (Windowsprogram för att enklare editera ljud på synten) MIDI Implementation Chart (v1.0 1986) CosmoSynthesizer (Stor hemsida helt dedikerad till Casios CZ-serie. Klicka på ENG uppe till vänster, om du inte förstår tyska 😄 )
Majken Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Inte nog med att du har tomtekläder, du är snäll också Linus. Du får en guldstjärna i kanten och en extra gröt i mandeln. /Majken
brojd Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Inte nog med att du har tomtekläder, du är snäll också Linus. Du får en guldstjärna i kanten och en extra gröt i mandeln. /Majken Ge fan i kanelstången bara, den är min!
Linus Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Inte nog med att du har tomtekläder, du är snäll också Linus. Du får en guldstjärna i kanten och en extra gröt i mandeln. 😛 /Majken Ge fan i kanelstången bara, den är min! 🙂 Vem bryr sig om kanel? Idag käkar jag tårta! 😄 Jo, jag fyller år...
brojd Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Inte nog med att du har tomtekläder, du är snäll också Linus. Du får en guldstjärna i kanten och en extra gröt i mandeln. 🙂 /Majken Ge fan i kanelstången bara, den är min! 😄 Vem bryr sig om kanel? Idag käkar jag tårta! 😛 Jo, jag fyller år... Nämen gratulerar! 🙂 Törs man fråga hur ung du blir? 🙂
Linus Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 25 Hehe, nu är det verkligen off topic 🙂 Jag skuttar in i "längsta tråden"...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.