Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå

Tänkte bara höra om någon har hört talas om skivbolaget media music och vet något om det. Det är relativt nystartat så jag har haft svårt att hitta någon info om det.

MVH

//Martin

Annons
Postat

www.mediamusic.se

En kompis till mig som lirar pop/rock har blivit erbjuden ett skivkontrakt av dom. Tyvärr så är det lång bindningstid och dom ska ha en rätt hög procent. Dom håller tydligen på att signa rätt många just nu har jag hört.

Det är vad jag vet 😆

Postat

Hmm, nu har jag läst tråden jag fick av Steven. Det verkar väl inte så där 100, vi ska dit på torsdag så får vi se vad dom säger. Det är ju iallafall kul att de hör av sig. Tänker inte lägga några 150 papp, det är en sak som är säker.

Postat

för 100 små pappersbitar så har jag haft möjligheten att skapa min egen label och gett resterandes 50 till artisten i fråga ... 😉

för 450 små pappersbitar så hadde jag startat ett imperium, utefter mina egna mått mätt ... man är inte kravstor direkt 😄

Postat

Lasse Winnerbäck och hans polare hade väl totalt ca 60 000 som de startade skivbolaget Elvira med och släppte Lasses första skiva (Dans med svåra steg).

var iof ett par år sen nu ..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.