HoboRec Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 LÅTNAMN: Down down down ARTIST/GRUPP: grace.will.fall GENRE: Hardcore / Rock n roll KOMPOSITÖR: Björn Isaksson, Ulf Blomberg PRODUCENT: Björn Isaksson, Ulf Blomberg INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STATUS: Utkast, lite prod och mix kvar att göra... så komentera gärna allt som går att komentera så man vet vad man bör kolla över, tanken är att det ska bli ett seriöst DIY-släpp till våren GWF___Down_down_down.mp3
Coffeemidget Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 otippad dist på guran för den sången/skråklet. Jag förstod nästan inget av texten, men om de e okej att inte veta vad de sjunger om i black så funkar det för punk-metal(?) med. Riktigt skön låt!. Runt 01:20 låter det riktigt jävla überbäst.
HoboRec Postat 16 december 2005 Trådstartare Postat 16 december 2005 Om det är fler som inte hör texten så kan jag ju lägga den här med, kanske är kul att hänga med i dängan 😄 I’m flying high I´m falling deep I touched the sky you cut my wings I’m falling I’m falling What was alive in me slowly fades away Your laugh is all the music I can hear So tired so cold so dead so old Just like a fire coloured leaf during fall I fall towards the mud I fall I fall I fall I’m flying high I´m falling deep I touched the sky you cut my wings I’m falling I’m falling So tired so cold so dead so old Died alone killed by the dark What was alive in me slowly fades away Your laugh is all the music I can hear Ooooooaaaaaahhhh So tired! Inte många rader egentligen, men vad gör det? Ingen som hör nått ändå, haha.
HoboRec Postat 17 december 2005 Trådstartare Postat 17 december 2005 Är det ingen mer som kan säga något, känner att jag behöver lite tips och råd för att få ihop det här!? Är det så bra så det inte finns nått att säga, eller är det så dåligt att det inte är någon idé? 😕 Borde väl finnas någon här som kan den här musiken?
imrtl Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Låter ju bra. Sången liknar lite sångaren i The Haunted (Peter Dolving) och en blandning med som låtar som något från Static-x om jag inte mins helt fel. Allting låter ju bra, kanske sänka sången lite, eller så är det bara dessa hörlurar på skolan som spökar. Nåväl, bra låt! fortsätt såhär!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.