Altzi Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Godnatt & sov gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Vi har ju redan Godnatt-tråden 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 jag säger gomorron 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 16 december 2005 Trådstartare Dela Postat 16 december 2005 Då har vi 2 godnatttrådar! (kan det bli 3t i ett sammansattord?!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 (redigerat) kan det bli 3t i ett sammansattord? Nej. Aldrig mer än två. Det är nån slags mängdrabatt eller nåt. Edit: Godnatt! Redigerat 16 december 2005 av Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 kan det bli 3t i ett sammansattord? Nej. Aldrig mer än två. Det är nån slags mängdrabatt eller nåt. Edit: Godnatt! 3G är ju dock rätt vanligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Fem och i rad funkar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 17 december 2005 Trådstartare Dela Postat 17 december 2005 Hej då forum ....ses i mörn!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 God natt säger jag i förväg.. Klockan är 01:59 nu.. Lägger mig nog om en halvtimmer eller så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 december 2005 Dela Postat 19 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 21 december 2005 Trådstartare Dela Postat 21 december 2005 God natt en hel vecka...inget surfande på 7 dagar fy vad trist, men dom säger att det kan vara kul att åka skidor! Men jag vet inte? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 29 december 2005 Trådstartare Dela Postat 29 december 2005 Äntligen! Hemma igen efter 6 svettiga skiddagar i fjällen! GODNATT 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 gott nytt år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 3 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2006 Natti natti 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 8 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2006 God napp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 God napp! Kan inte jag också få en? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 lova och lova... vad betyder egentligen "god natt"? jag e skeptisk... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 lova och lova... vad betyder egentligen "god natt"? jag e skeptisk... 😱 Det betyder, i princip, att man ska ha en god natt! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 ..är det en utfästelse eller en förhoppning? 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 30 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 30 januari 2006 god napp (sa bebben) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 G'natt, imorrn nalkas brandstationen kl 08.00 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 31 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2006 G'natt, imorrn nalkas brandstationen kl 08.00 🙂 Grov Fnatt, om några timmar skall jag infinna mig på vägverket för vidarutbildning aktiva verb, och utbildningplan står på schemat. natti altzi jaha godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä okay då , jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig v Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Jag är trött! Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Jag är Godnatt! Trött på er! 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Jag är Godnatt! Trött på er! 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 5 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2006 Nu får det vara nog, dom säger att det är en ny dag i morgon....men jag vet inte, tänk om det är en gammal dag som kommer på nytt ?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Dela Postat 5 februari 2006 Den nya dagen har redan börjat, så vad är det man säger god natt till? Det krävs väl att man lägger sig före 24.00, då va?! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.