Altzi Postat 16 december 2005 Trådstartare Postat 16 december 2005 Då har vi 2 godnatttrådar! (kan det bli 3t i ett sammansattord?!)
Gote Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 (redigerat) kan det bli 3t i ett sammansattord? Nej. Aldrig mer än två. Det är nån slags mängdrabatt eller nåt. Edit: Godnatt! Redigerat 16 december 2005 av Gote
Pico Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 kan det bli 3t i ett sammansattord? Nej. Aldrig mer än två. Det är nån slags mängdrabatt eller nåt. Edit: Godnatt! 3G är ju dock rätt vanligt...
Nexustwins Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 God natt säger jag i förväg.. Klockan är 01:59 nu.. Lägger mig nog om en halvtimmer eller så..
Altzi Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 God natt en hel vecka...inget surfande på 7 dagar fy vad trist, men dom säger att det kan vara kul att åka skidor! Men jag vet inte? 😠
Altzi Postat 29 december 2005 Trådstartare Postat 29 december 2005 Äntligen! Hemma igen efter 6 svettiga skiddagar i fjällen! GODNATT 😱
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 lova och lova... vad betyder egentligen "god natt"? jag e skeptisk... 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 lova och lova... vad betyder egentligen "god natt"? jag e skeptisk... 😱 Det betyder, i princip, att man ska ha en god natt! 🙁
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 ..är det en utfästelse eller en förhoppning? 😱 :musik
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 G'natt, imorrn nalkas brandstationen kl 08.00 😆
Altzi Postat 31 januari 2006 Trådstartare Postat 31 januari 2006 G'natt, imorrn nalkas brandstationen kl 08.00 🙂 Grov Fnatt, om några timmar skall jag infinna mig på vägverket för vidarutbildning aktiva verb, och utbildningplan står på schemat. natti altzi jaha godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä godnatt då altzi nä det är du som skall ha godnatt altzi, nä okay då , jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig jag ger mig, nä jag ger mig v
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Jag är Godnatt! Trött på er! 😱 :musik
Altzi Postat 5 februari 2006 Trådstartare Postat 5 februari 2006 Nu får det vara nog, dom säger att det är en ny dag i morgon....men jag vet inte, tänk om det är en gammal dag som kommer på nytt ?!
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Den nya dagen har redan börjat, så vad är det man säger god natt till? Det krävs väl att man lägger sig före 24.00, då va?! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.