Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN:aggroskit

ARTIST/GRUPP: kommer nån dag.

GENRE: e dålig på eletroniska genrer

LÅTLÄNGD: 03:07

KOMPOSITÖR: Maxmilian H

PRODUCENT: Maxmilian H

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: Mp3

STATUS: testgrej

Synpunkter tack. Sysslar inte med ren dunka vanligt vis så, e jag ute och manövrerar cykel eller är det på rätt spår för något man ska dansa till? jo, å vad kalla genren?

aggroskit_22_128__oz_.mp3

Annons
Postat

Genrebestämmning är inte min starka sida så du får fråga någon av experterna. (man tänker ju techno)

Hur är det då. Tjo lite väl monoton ljudbild. Lite för höga syntljud i förhållande till resten. Hihatten skulle tex kanske må bra av att vässas lite.

Det skulle väl gå att dansa till, men det känns inte purfräshct precis. Lite skojigare skulle jag nog vilja ha det. Gillar breaket vid 1.30

(med den bubblande rösten) 😄

Postat

Jovars. Dansa till gåreju! 🙂 Håller med Egget om att det är lite väl monotont, man får lite huvudvärk efter en stund. 😄 Men annars så låter det bra! Häftig feeling på låten när stråkarna (eller vad det nu är) kommer in lite senare! 🙂

Bra, men för monotont för min smak!

\Danneboy! 😆

Postat

- Danabacken. Stråkarna är egentligen det ljud min Tv ger ifrån sig när den står på, inspelat, fast nerpitchat och tvättat. Kul att se att de finns folk från thn på forumet iaf.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.