Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte försöka mig pÄ nÄgot i 4/4, vilket Àr outforskat territorium för mig som brukar syssla med prog. Skissen blev sÄ hÀr:

Vore illa roligt om nÄgon skulle vilja skriva text och skrÄla lite. Eller kanske föreslÄ förbÀttringar...

Annons
Postat

LĂ„ter hur sjukt grymt som helst !

Jag skall ge mig sjÀlv en julkapp och sedan skall du fÄ

ett förslag pÄ text och sÄng . Det kan iof dyka upp i

Februari ocksÄ, vem vet .

Fjorton tummar upp i vÀdret för musiken !

Postat

Shysst som fan! Verkar dock lite knepigt att lÀgga sÄng pÄ...eller? Ska bli intressant att se hur ni lyckas!

Postat (redigerat)

Fan va bra!!!!! đŸ˜±đŸ˜†đŸ˜‰

Kanon helt enkelt. Jag skulle inte vÄga att ge mig att sjunga pÄ det hÀr, det Àr nÀstan fÀrdigt som det Àr. Nu mÄste jag sÀtta pÄ frÄn början och jag som tÀnkt gÄ lÀgga mig...

...en gÄng till.......medryckande.......lysande......skulle kunna köra det hÀr pÄ repeat hela natten.

Om detta Àr obruten mark för dig sÄ anektera hela skiten! Marken Àr din!

....fÄr se om jag vÄgar, för jag vill ju vara med.......

Kanske lĂ€gger jag sĂ„ng som ingen fĂ„r höra 😼 .

Allvarligt, det hÀr var riktigt fantastiskt bra! Nu sÀtter jag pÄ igen!

Vilket intro man blir glad i hela kroppen. Nu mÄste jag backa, ....nÀr beatet kommer in...det Àr sÄÄÄÄ bra! Och nÀr refrÀngen kommer...fan....man skulle vilja Äka storslalom...eller köra bil mycket fort.

Nu MÅSTE jag gĂ„ och lĂ€gga mig.

Nog det bÀsta mest medryckande, livgivande jag hört hÀr pÄ forumet!

Man tackar för för denna glÀdjebomb sÄ hÀr pÄ torsdagskvÀllen!

Jag kan inte annat Àn ge icon12.gificon12.gificon12.gificon12.gificon12.gif

Edit: fan jag kommer inte i sÀng, mÄste höra en gÄng till........

EDIT 2: (Jag kan inte spara ner den hur gör jag, det blir bara en htm-fil. HjÀlp jag vill spara!) Jag löste det!

Redigerat av pwayne
Postat

Var inne pĂ„ din hemsida och lyssnade, lysande 🙁

4/4 an var inte tokig heller men lĂ„tarna pĂ„ hemsidan regerar 🙁

Postat

Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sĂ„ngbidrag...Ă€ven om det skulle vara först i februari 🙂

Det Àr sÀkerligen lurigt att lÀgga sÄng pÄ som det lÄter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... GÄr sÀkert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stÀmmor.

Postat
Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sĂ„ngbidrag...Ă€ven om det skulle vara först i februari 😳

Det Àr sÀkerligen lurigt att lÀgga sÄng pÄ som det lÄter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... GÄr sÀkert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stÀmmor.

hade gÀrna provat, i alla fall att komma upp med nÄgon sÄngmelodi o text Àven om nÄgon annan sedan skulle fÄ sjunga in den... har dock svÄrt att ladda ner den, alltsÄ att spara den för att importera till cubase. Det brukar ju bara vara att högerklicka och ta spara mÄl som??

men jag sÀger som nÄgon annan sa, man vÄgar knappt testa, den lÄter kanon nu...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.