ztevie Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Någon som ska med till Paris? Tänkte skaffa lite bronsfärg och helkroppsmåla mig och sedan lägga mig på nån kyrkogård där... Kolla varför! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Blir det inte skumt om jag hänger på? Helt plötsligt igge det TVÅ bronsstatyer där 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 15 december 2005 Trådstartare Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Innan vi kommit fram är det nog fler som fått samma ide? Kyrkogårdarna lår vara överfulla av karlar från all världens hörn som ligger där, alldeles nymålade..? Jag knatar iväg till min lokala kyrkogård ikväll och testar, kanske svenska kvinnor får en snilleblixt av artikeln? Jag meddelar imorgon hur det gick... 🥰 Redigerat 15 december 2005 av ztevie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Kyrkogårdarna lår vara överfulla av karlar från all världens hörn som ligger där, alldeles nymålade..? Freudiansk felsägning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.