Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Jag önskar mig en ny fin hÄrborste, en stor spegel att sÀtta upp pÄ vÀggen och en krÀm mot mörka ringar under ögonen. Kul va?

Just det, önskar mig mycket kÀrlek ocksÄ!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Ger du oss det vi önskar hÀr....?

Det hoppas jag verkligen han gör! 😄

Postat

Om vi fĂ„r det vi önskar hĂ€r sĂ„ önskar jag en ny dator med 10st 10ghz proccessorer 10terrabyte minne 4 st 100terrabyte hd's pĂ„ 50000rpm m.m m.m m.m 😄

SkÀmt Ä sido, jag önskar mig en dator sÄ jag kan börja jobba med musiken igen, har bara en PII400mhz hurgah!!! ;P

Postat

Min huvudsakliga ljudklapp har redan anlĂ€nt och blivit uppackad; En Benchmark ADC1 - det perfekta komplementet till min Benchmark DAC1... 😛

Om man kunde önska nĂ„got annat, sĂ„ hade det nog varit en av mina nya favoriter nĂ€r det gĂ€ller bandmikrofoner; Crowley&Tripp Proscenium eller Studio Vocalist. De finns med i senaste omgĂ„ngen inspelningar pĂ„ testsiten, om nĂ„gon vill höra hur tvĂ„ grymt bra bandmicar lĂ„ter. 😄

Postat

Eh... funderar. 😐

Postat
Kan jag önska en flickvÀn eller rÀknas det som koppleri ifall du ger mig det...?

Tveklöst! 😐

Postat

Ett akustiskt korrekt vardagsrum! 😆

DÀremot Àr jag helsÄld pÄ mxl v69-micken (mogami ed). Tyckte den knÀckte pÄ claes testsite + att den inte kostade supermycket...

Fick jag önska vad jag ville skulle jag nog hojta efter en sÄndÀringa crowley & tripp-mick, lÀt otroligt bra! ...men jag antar att de Àr dyra, eller? :rolleyes:

Postat
Fick jag önska vad jag ville skulle jag nog hojta efter en sÄndÀringa crowley & tripp-mick, lÀt otroligt bra! ...men jag antar att de Àr dyra, eller? :rolleyes:

Crowley & Tripp-micarna bĂ„de lĂ„ter kanonbra - och kĂ€nns gedigna och vĂ€lbyggda i minsta detalj. 😆

Dyra? Det beror vĂ€l pĂ„ vilka referensramar man har, men ca 20000:-/st fĂ„r man hosta upp... Jag köper förmodligen nĂ„gon av dem sĂ„ smĂ„ningom, men just nu tillĂ„ter inte ekonomin det... 😆

Postat (redigerat)

Behringer Hd280 Pro!

TÀnk er att springa ner till julgranen pÄ julmorgonen med svettiga fötter som smakrar pÄ det nylagda ek-golvet och öppna paketet.

Just det, sĂ„ firar vi ju inte jul hĂ€r i svergie. 😼

Men Ă€ndĂ„! 😼

đŸ˜±

Redigerat av X-enon
Postat

Jag önskar mig en ny mp3 spelare pga att min stÀnger av sig nÀr man sÀtter pÄ den och skÀrmen flimrar.

Postat
Behringer Hd280 Pro!

TÀnk er att springa ner till julgranen pÄ julmorgonen med svettiga fötter som smakrar pÄ det nylagda ek-golvet och öppna paketet.

Just det, sĂ„ firar vi ju inte jul hĂ€r i svergie. 😼

Men Ă€ndĂ„! 😉

đŸ˜±

...fast du menar nog Sennheiser - och inte Behringer... 😼

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag önskar jag kan fĂ„ det jag helst av allt vill ha - GOD HÄLSA!

😼

:musik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.