Umemagnus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Lite mungiga hade lyft nu...var är Grahn och resten av bandet??? 😆 Får ni inte till det med mungiga, kan jag lägga på lite lågfrekvent strupsång på valda ställen 😆
Da_Teacher Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Tjena 🙂 Jonas Hörnqvist heter jag. Jag och herr Altzi lirar i progmetal bandet Treasure Land 🙂 Hoppas det är ok om jag la lite gitarr över det här kompet? Det var en skön groove över det så jag tänkte att det skulle vara kul att lägga lite distade gitarrer här och där med lite sköna Vai licks 🙂 Råkk Ånn! /Jonas Här är länken: Det blev en låååååång länk 😉
Altzi Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Tjena 😉 Jonas Hörnqvist heter jag. Jag och herr Altzi lirar i progmetal bandet Treasure Land 😛 Din buse, nu får man inte en lugn stund här heller... 🙂🙂
Da_Teacher Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Tjena 😉 Jonas Hörnqvist heter jag. Jag och herr Altzi lirar i progmetal bandet Treasure Land 😛 Din buse, nu får man inte en lugn stund här heller... 🙂🙂 Hahahahaha
Arin (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Dog alla nu eller? vill ju höra hur det slutar 😆
Danabacken Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Det här var ju svängigt! 🙂 Fortsätt nu, så vi får höra hur det slutar! 😆
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Tack för gurorna, Jonas! Nu börjar det svänga ordentligt 🙂 Var är nu resten av bandet, vi får inte släppa det här nu när det drar ihop sig! Ge järnet nu!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.