pennudd Postat 16 december 2005 Trådstartare Postat 16 december 2005 Jag har skrivit den med två andra... ska konferera lite med dom innan jag lägger upp den igen... 🙂😏 Men det finns ju många andra låtar här att lyssna på... 🙂
hackeman Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Hörru pennudd. Sitter här och söker demotrådar skapade av dig bara för att lyssna på dina alster som jag måhända har missat. Och så upptäcker jag att jag missat dom för evigt, eftersom du plockar bort låtarna efterhand. Har du nån hemsida istället man kan gotta sig i ?
mathew Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Haha, komiskt sammanträffande. Jag satt precis och kikade efter Pennudd's låtar jag med
hackeman Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Haha, komiskt sammanträffande.Jag satt precis och kikade efter Pennudd's låtar jag med 😆 Det var värst. 😆
pennudd Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 habla! av förklarliga själ så vill jag inte lägga upp några "riktiga" låtar här för tillfället... 😆 Men plojlåtar funkar ju...
hackeman Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Så.. släpps dina grejor under nåt artistnamn ännu (utöver den där 3G-grejen)?
pennudd Postat 8 juli 2006 Trådstartare Postat 8 juli 2006 Så.. släpps dina grejor under nåt artistnamn ännu (utöver den där 3G-grejen)? nej, nej... jag har inga egna artistambitioner... möjligtvis om jag hittar nån sångerska/sångare som allt verkligen klaffar med musikmässigt 100% Fast jag har inte träffat nån hittils med som jag känner så med. Och då kommer det att bli väldigt mysko musik så det är nog ingen som kommer att vilja ge ut det... 😱
pennudd Postat 11 juli 2006 Trådstartare Postat 11 juli 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=27700 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.