mornel Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Usch, vad Ni är ytliga! De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter.
wonderboy Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Usch, vad Ni är ytliga! De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter. Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad!
Majken Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad! Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken. /Majken
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Oxavföring! Om man visar en bild så visar man en yta. Är det ytligt? Då är alla kort ytliga. Kanske bättre att visa den vita baksidan av kortet? 😄
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Skulle denna bild vara mindre ytlig?
Kill All Autotuner Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jennifer Connely (Och nej, jag vet inte varför hon har ett "D" på näsroten)
Dark Of Light Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 (redigerat) 😉 Ser faen ut som Little Steven? Redigerat 3 februari 2006 av Dark Of Light
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) kvadratmeter Detta är väl ytligt om något!! 😱 Redigerat 22 januari 2007 av musik
hackeman Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Hörru musik, jag tror det är dax vi träffas IRL och pratar lite allvar faktiskt.
Linus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad! Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken. /Majken 😎
nurfen Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) 😉 Redigerat 4 februari 2006 av nurfen
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hon så fiin 😆 Äntligen någon med smak! 🙂 I know... 😛
gol Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Världens vackrate nyhetsankare är ju utan konkurrens Mélissa Theuriau! Här finns mer!
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Världens vackrate nyhetsankare är ju utan konkurrens Mélissa Theuriau! Här finns mer! Hon var då inte ful....
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hej! Jo, men tråden har undertiteln "vad hon är vacker". Det där ser ju ut som vilken gubbe som helst runt 30... 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.