Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Usch, vad Ni är ytliga!

De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter.

Postat
Usch, vad Ni är ytliga!

De är inte ytliga, de gillar tjejerna de postar bilder på för deras personligheter.

Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad!

Postat
Fattar jag väl! Jag har legat med samtliga och kan gå i god för att de är ytliga, allihop! De var bara ute efter min kropp. Jag känner mig utnyttjad!

Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken.

/Majken

musik (oregistrerad)
Postat

Oxavföring!

Om man visar en bild så visar man en yta. Är det ytligt? Då är alla kort ytliga.

Kanske bättre att visa den vita baksidan av kortet?

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Birgitta_Dahl.jpg

Skulle denna bild vara mindre ytlig?

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

kvadratmeter

Detta är väl ytligt om något!!

😱

Redigerat av musik
Postat

Ahh... det var alltså det som hände på den där Göteborgs IRL'en. Och det var därför vi inte var bjudna? Det förklarar ju saken.

/Majken

😎

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jo, men tråden har undertiteln "vad hon är vacker". Det där ser ju ut som vilken gubbe som helst runt 30...

😕

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.