Pazo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 TordArn...att högerklicka på bilden, fungerar ALDRIG! Har i princip inte kunnat se en enda av Pazos bilder t.ex. på ett par månader. Trubbligt svårt i Bildassociationsleken-tråden! 😄 MIn bilder är de väl inget fel på? 😕 Jag har alltid kunna se alla bilder. Behöver bara högerklicka och trycka visa bild. Så kommer bilden så småningom fram... annars kopiera bara adressen som de andra sa... Och jag kör Firefox... 😎
musik (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) Pazo: Det är inget fel på dina bilder i den andra tråden - Bildassociationsleken. Det är väl nån inställning i min pc. 😳 :musik Redigerat 22 januari 2007 av musik
tordA Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 (redigerat) --EDIT-- på grund av en anmälan för att jag postar bilder med lättklädda damer, så är denna SENSURERAD 😛 Redigerat 12 februari 2006 av TordA
tordA Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 (redigerat) --EDIT-- på grund av en anmälan för att jag postar bilder med lättklädda damer, så är denna SENSURERAD 😛 Redigerat 12 februari 2006 av TordA
tordA Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 Elizabeth Schall heter hon 😛 musiken ujuj 😛
Neosus Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 😛 här sover hon med katten 😛 Va äre för en? Bruden alltså...?
Neosus Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Elizabeth Schall heter hon 😛musiken ujuj 😛 Jaha! 😛
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Godis 😉 :musik Redigerat 22 januari 2007 av musik
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Nån salt också... 😉 :musik Redigerat 22 januari 2007 av musik
Sonnert Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) dom ser ut som en röv 😉 edit: snyggt halsband Redigerat 2 februari 2006 av Sonnert
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) ? Halsband? 😉 Redigerat 22 januari 2007 av musik
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Och rasen Hottentott är idealet då kanske? Var på en fin utställning om Hottentotter på Naturhistoriska Muséet här i Göteborg för drygt 10 år sedan. Fascinerande. 😉 :musik AUGUSTA DOROTEA WILHELMINA: Nu är det ett fruntimmer som avbildats förvisso Redigerat 2 februari 2006 av musik
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) 😉 Redigerat 22 januari 2007 av musik
Neosus Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 AUGUSTA DOROTEA WILHELMINA: Nu är det ett fruntimmer som avbildats förvisso Visste du att Dorotea ligger 5 mil ifrån mig och Vilhelmina 7 mil!? 🙁 (Mitt ute i skogen med andra ord...) 😉
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Hej! Nej. Men att det var norrländska metropoler visste jag. 😉
Umemagnus Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 AUGUSTA DOROTEA WILHELMINA: Nu är det ett fruntimmer som avbildats förvisso Visste du att Dorotea ligger 5 mil ifrån mig och Vilhelmina 7 mil!? 😉 (Mitt ute i skogen med andra ord...) 😉 sedär... Har du varit och hälsat på Sören J i Lajksjön? En kul herre och storspelman!
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Hej! Världens sexigaste kvinna nu utsedd (av tidningen GQ): Ved betyder sexig förresten? 😉
Neosus Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 AUGUSTA DOROTEA WILHELMINA: Nu är det ett fruntimmer som avbildats förvisso Visste du att Dorotea ligger 5 mil ifrån mig och Vilhelmina 7 mil!? 😉 (Mitt ute i skogen med andra ord...) 😉 sedär... Har du varit och hälsat på Sören J i Lajksjön? En kul herre och storspelman! Näe men jag har jammat med honom på en Folklorefestival. Det var kul! 🙂🙂
Neosus Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 AUGUSTA DOROTEA WILHELMINA: Nu är det ett fruntimmer som avbildats förvisso Visste du att Dorotea ligger 5 mil ifrån mig och Vilhelmina 7 mil!? 😉 (Mitt ute i skogen med andra ord...) 😉 sedär... Har du varit och hälsat på Sören J i Lajksjön? En kul herre och storspelman! Näe men jag har jammat med honom på en Folklorefestival. Det var kul! 🙂🙂 Han har komponerat många bra låtar förresten.
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Hej! Grahn, säker på att det inte var Sören som jammade med dig? 😉
hackeman Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Nån salt också... 😕 :musik Jag tror jag kräks. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.