Overkill Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 😉 Jag trodde Agnes hade proffs som tog kort på henne 😮
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 (redigerat) 😕 Jag trodde Agnes hade proffs som tog kort på henne 😄 Klaga inte på mina bilder. Jag tog den i sängkammaren efter en hård match, det är inte lätt att åstakomma bättre skärpa då. Särskilt inte med mobilen... (Edit: Se bara på tavlan hur snett den hänger...) Dark Of Light: 😄 Redigerat 30 oktober 2006 av ViktorDenStore
Overkill Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 😕 Jag trodde Agnes hade proffs som tog kort på henne 😄 Klaga inte på mina bilder. Jag tog den i sängkammaren efter en hård match, det är inte lätt att åstakomma bättre skärpa då. Särskilt inte med mobilen... (Edit: Se bara på tavlan hur snett den hänger...) Dark Of Light: 😄 😉
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 😉 Jag trodde Agnes hade proffs som tog kort på henne 🙂 Klaga inte på mina bilder. Jag tog den i sängkammaren efter en hård match, det är inte lätt att åstakomma bättre skärpa då. Särskilt inte med mobilen... (Edit: Se bara på tavlan hur snett den hänger...) Dark Of Light: 😄 😎 Nä. Jag sade inte sanning där. Det var bara en dröm 😄 Tyvärr!
Overkill Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 *suck* Jag vill ha henne 😉 1. Det vill jag med. 2. Du vill ha alla brudar! 🙂
Solfeggio Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Jag blir så himla besviken. Många vackra damer här....men att man i ett MUSIKFORUM har missat Gothdrottningen i ett av världens just nu bästa band........... Hon får mig vilja bli deprimerad.........
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 *suck* Jag vill ha henne 😛 Vem vill inte ha henne?
Linus Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag t.ex. Men jag skulle gärna jobba med henne. Hon är riktigt bra sångerska.
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag t.ex. Men jag skulle gärna jobba med henne. Hon är riktigt bra sångerska. Om hon skulle säga såhär: "Linus, jag är din, BARA din, gör vad du vill med mig, jag älskar dig!" Skulle du säga nej då? JAG VILL HA SMILEYS!!
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 *suck* Jag vill ha henne 😉 Vem vill inte ha henne? Stor näsa...
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag t.ex. Men jag skulle gärna jobba med henne. Hon är riktigt bra sångerska. Om hon skulle säga såhär: "Linus, jag är din, BARA din, gör vad du vill med mig, jag älskar dig!" Skulle du säga nej då? JAG VILL HA SMILEYS!! Så hade inte jag sagt... Jag hade sagt; Stor näsa.
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nu var jag SÅÅÅ *visar med händerna* nära att posta en smiley
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag t.ex. Men jag skulle gärna jobba med henne. Hon är riktigt bra sångerska. Om hon skulle säga såhär: "Linus, jag är din, BARA din, gör vad du vill med mig, jag älskar dig!" Skulle du säga nej då? JAG VILL HA SMILEYS!! Så hade inte jag sagt... Jag hade sagt; Stor näsa. Du är ju sjuk!
Dark Of Light Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jag t.ex. Men jag skulle gärna jobba med henne. Hon är riktigt bra sångerska. Om hon skulle säga såhär: "Linus, jag är din, BARA din, gör vad du vill med mig, jag älskar dig!" Skulle du säga nej då? JAG VILL HA SMILEYS!! Så hade inte jag sagt... Jag hade sagt; Stor näsa. Du är ju sjuk! 🙂 Mycket möjligt, underlättar dock med kontakten med somliga. Fortsätt gärna att dröm om ett liv med Agnes mig stör det inte alls. Och inte stör det mig att hon har en... stor näsa. Med en tillräckligt stor schnaabel så är hennes... stora näsa inget problem. Hon kan ta den djupt ändå. Trots... stor näsa.
DåligtGehör Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Håller ni fortfarande på med den häringa sköjtråden!!! Var är de helnakna damerna med lö?
musik (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Läste en intressant artikel om just potatis och morot faktiskt! Forskare har funnit att orsaken till diabetes kanske inte alls är mängden socker, sprit eller tobaksrökning i första hand, utan att man äter för mycket kokta morötter och potatis. Speciellt i kombination är de livsfarliga, precis som mjölk och bananer alltså, som höjer blodsockret något hejdlöst. Morötter och potatis är inte särskilt söta, men de är tillsammans frambärare av A-vitamin på ett sätt som sägs hindra ett visst proteins framfart och detta protein ska tydligen vara viktigt för insulinproduktion har det visat sig. Komplext. 🙂 :musik
Krokodil Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jadu, musik. Det blir nog till att slopa all mat och köra intravenöst istället.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.