Linus Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) Topp 3 Grahn-citat 3. det är coolare med stora bröst... 2. PS. Ser framemot myskväll mé C-64 och SA-1...mums. DS PS2. Jag kan ta med muffins. DS2 PS3. Ska jag dra med mig min gamla Gem orgel?. DS3 1. Jag har inget liv. Så enkelt är det. Redigerat 21 december 2005 av Linus
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Nej nej, nu cyklar du Linus. ...snart blir väl denna tråden längre än den andra tråden som snart är längst men som skulle bli den kortaste tråden om alla andra trådarna på detta forum blir längre än den där tråden som ska bli lång.
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Probemet med citaten ovan är att det alltid är subjektivt att bedöma kvalitet, så det är svårt att avgöra om det är Linus eller Marcus som har rätt. Kvantitet däremot är ju mätbart. Och då vinner den här: 😱
hackeman Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ja, de är hjärntvättade. För vad har det för betydelse? Egentligen? Blir man lyckligare av att ha en kille med stor snopp? Nej, knappast. Just det! 😆 Hahahaha 😆 Och då undrar jag givetvis, är en stor kuk en stor tröst i en rik familj? /Majken Tanken slog mig också. Men jag tror formuleringen är fel; i en rik familj behöver man ingen tröst. Däremot kan den vara en bra bonus när man lever ut sina dyra drömmar. 😐
hackeman Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Probemet med citaten ovan är att det alltid är subjektivt att bedöma kvalitet, så det är svårt att avgöra om det är Linus eller Marcus som har rätt. Kvantitet däremot är ju mätbart. Och då vinner den här: 😆 ...eller förlorar. 😐
Egghuvud Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) Kagefrans Haha... vadå Kagefrans? Som i Gottegris eller? 😉 Kagefrans.. vet du inte vad kagefrans är trodde du var skåning hacke En kagig typ är väl en kaxig typ lliksom och kagefrans det är .. tja.. kaxefrans då. Fast det låter roligare med kagefrans. 🙂 Edit: tog bort Dannys quote av respekt för honom. Redigerat 21 december 2005 av Egghuvud
tordA Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) --EDIT-- på grund av en anmälan för att jag postar bilder med lättklädda damer, så är denna SENSURERAD 😎 Redigerat 12 februari 2006 av TordA
ChrioN Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Okej då. Här är hon, världens vackraste kvinna: hon såg rätt maskulin ut. ush
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) lalalala Redigerat 22 januari 2007 av musik
DåligtGehör Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) Svenskfödda Catherine Zeta Jones Träffade henne. Det gav mig inget. Redigerat 30 december 2005 av DåligtGehör
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) Alla har inte samma smak. 😄 Redigerat 22 januari 2007 av musik
tordA Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) --EDIT-- på grund av en anmälan för att jag postar bilder med lättklädda damer, så är denna SENSURERAD 😄 Redigerat 12 februari 2006 av TordA
Linus Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) hur förhindrar man att det händer? Det är ju inget man vet innan.Nej, det är inget du märker själv, och så länge som bildfilen ligger på någon annans server, är det de som bestämmer och det finns inget du kan göra. hur får man den att visa sig?Om du skulle spara bilden på din egen server eller webbhotell, och länka till den filen så funkar det 😄 Vill du se bilden någon annan postat, så gör så här: Citera inlägget, för då ser du adressen till bildfilen. Kopiera adressen och klistra in i webbläsarens adressrad. Enter! Nu ser du originalbilden. Redigerat 30 december 2005 av Linus
tordA Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 hur förhindrar man att det händer? Det är ju inget man vet innan.Nej, det är inget du märker själv, och så länge som bildfilen ligger på någon annans server, är det de som bestämmer och det finns inget du kan göra. hur får man den att visa sig?Om du skulle spara bilden på din egen server eller webbhotell, och länka till den filen så funkar det 😄 Vill du se bilden någon annan postat, så gör så här: Citera inlägget, för då ser du adressen till bildfilen. Kopiera adressen och klistra in i webbläsarens adressrad. Enter! Nu ser du originalbilden. eller högerklicka på bilden, välj egenskaper 🙂
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) TordArn...att högerklicka på bilden, fungerar ALDRIG! Har i princip inte kunnat se en enda av Pazos bilder t.ex. på ett par månader. Trubbligt svårt i Bildassociationsleken-tråden! 😄 Redigerat 30 december 2005 av musik
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 TordArn...senaste kvinnan: Virginia Madsen, skådisen. 😄
tordA Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 TordArn...att högerklicka på bilden, fungerar ALDRIG! Har i princip inte kunnat se en enda av Pazos bilder t.ex. på ett par månader. Trubbligt svårt i Bildassociationsleken-tråden! 😄 Ok, MS Internöt explorer ? nä?
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) Jepp, så är det trummispappan!! IE :musik Redigerat 30 december 2005 av musik
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Nja, jag sätter min röst på Jessica Alba: Här är hon naken ( skruva ner ljudet 😄 ) 🙂 åhnej! inte en sån till! 🙂 men nu var ja stenhård! 😎
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) 😄 Redigerat 22 januari 2007 av musik
DåligtGehör Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Dom e så vackra sång: Ujuj vad hon är vacker, aske daske da ja ujuj vad hon är vacker, aske daske da men om hon va så vacker, skulle hon nog springa från mig då fick jag stå där med lång näsa och ingen hjälpte mig fräsa aske daske da, aske daske da om hon hade en sådan kropp, va hon nog ej nöjd med min lilla vattensnopp den orka ju ändå inte opp, inte till hennes tuttiga topp, neeej nej nej aske daske da nähä de få nog faktiskt vara hon vill ju ändå inte svara ja håller mig till miss hairy Afgan vi kan nog få små naturliga barn annars får det va, ja aske daske da, ja det får va, ja aske daske da jag skiter i Lisa Kuddröv å jag mår som himla bra, ja aske daske da
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) DESIDERIA: Vänder mig bort. Redigerat 22 januari 2007 av musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.