Jump to content
Annons

ujuj


tordA

Recommended Posts

Annons
Jag slår helt klart henne..  😉

😮

näääe flickor !

inte börja slåss nu 😠

😄

JOOO!!!!

Catfight, catfight, catfight, catfight... 😆

(Håller på dig Kittem) 🥰

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

av-7531.jpg

😆

🥰😉

EDIT: En tjej som skriver i denna tråd utan att tjata om kvinnornas rättigheter! Vad är världen på väg egentligen? 😠

Äh vafan! Kittem har ju helt rätt inställning.

Man ska inte lipa som tjej över sånna här trådar. Man ska stå på sig och säga att man är bättre 😄😮 (precis som kittem gör...)

.Viktor 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

av-7531.jpg

🥰

😉😮

EDIT: En tjej som skriver i denna tråd utan att tjata om kvinnornas rättigheter! Vad är världen på väg egentligen? 😠

Äh vafan! Kittem har ju helt rätt inställning.

Man ska inte lipa som tjej över sånna här trådar. Man ska stå på sig och säga att man är bättre 🙂😄 (precis som kittem gör...)

.Viktor 🙂

Men hur skall vi kunna avgöra det genom en pixlad förstorad avatar-bild? Jag kräver mer bilder! 😆😄

EDIT: citerade rätt inlägg

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gud må veta att jag lider med dig kittem. Hur många PM har du vid det är laget? Ja jösses, pojkar... kan ni inte lägga band på er litegrann i nån månad i alla fall? De enda flickor som finns kvar på forumet vid det här laget är gifta eller har en ilsken rottweiler som avatar.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Gud må veta att jag lider med dig kittem. Hur många PM har du vid det är laget? Ja jösses, pojkar... kan ni inte lägga band på er litegrann i nån månad i alla fall? De enda flickor som finns kvar på forumet vid det här laget är gifta eller har en ilsken rottweiler som avatar.

/Majken

Jag känner mig mest trög, hur vet jag att jag fått ett PM? (jag är ju ny.. :$)

Link to comment
Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Omg... fan va söt hon är 🙂

Din favvotråd det här eller? 😄

😛

Menar du? 🙂

Jo det är klart, men jag är bättre. Jag behöver inte klä av mig för att få uppmärksamhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...