musik (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 (redigerat) Redigerat 22 januari 2007 av musik
musik (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 (redigerat) 🙂 Redigerat 22 januari 2007 av musik
ViktorDenStore Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Vem är hon moa? Honvar vacker 🙂 En tjej som jag tyvärr inte känner riktigt än. Jag känner dock en av hennes vänner ganska bra 😏 .Viktor
Danabacken Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Omg... fan va söt hon är 🙂 Din favvotråd det här eller? 😆 😄
tordA Postat 20 mars 2006 Trådstartare Postat 20 mars 2006 Jag slår helt klart henne.. 😛 🙂 näääe flickor ! inte börja slåss nu 😄 😄
Dark Of Light Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 (redigerat) Jag slår helt klart henne.. 😉 😮 näääe flickor ! inte börja slåss nu 😠 😄 JOOO!!!! Catfight, catfight, catfight, catfight... 😆 (Håller på dig Kittem) 🥰 Redigerat 20 mars 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Under en paus från laptopen... Snygg BH du har Musik..
Micke H Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 (redigerat) 😆 🥰😉 EDIT: En tjej som skriver i denna tråd utan att tjata om kvinnornas rättigheter! Vad är världen på väg egentligen? 😠 Redigerat 20 mars 2006 av Lynxo
bimbambop Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Under en paus från laptopen... Ser jag illa eller har hon nån sorts munkfrilla eller clownperuk på sig?? 😠
Dark Of Light Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Under en paus från laptopen... Ser jag illa eller har hon nån sorts munkfrilla eller clownperuk på sig?? 😠 Jo det är nog rätt.. Hon ser ut så här egentligen...
ViktorDenStore Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 😆 🥰😉 EDIT: En tjej som skriver i denna tråd utan att tjata om kvinnornas rättigheter! Vad är världen på väg egentligen? 😠 Äh vafan! Kittem har ju helt rätt inställning. Man ska inte lipa som tjej över sånna här trådar. Man ska stå på sig och säga att man är bättre 😄😮 (precis som kittem gör...) .Viktor 🙂
ViktorDenStore Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Omg... fan va söt hon är 😉 Din favvotråd det här eller? 😆 😠 Menar du? 🥰
Micke H Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 (redigerat) 🥰 😉😮 EDIT: En tjej som skriver i denna tråd utan att tjata om kvinnornas rättigheter! Vad är världen på väg egentligen? 😠 Äh vafan! Kittem har ju helt rätt inställning. Man ska inte lipa som tjej över sånna här trådar. Man ska stå på sig och säga att man är bättre 🙂😄 (precis som kittem gör...) .Viktor 🙂 Men hur skall vi kunna avgöra det genom en pixlad förstorad avatar-bild? Jag kräver mer bilder! 😆😄 EDIT: citerade rätt inlägg Redigerat 20 mars 2006 av Lynxo
Majken Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Gud må veta att jag lider med dig kittem. Hur många PM har du vid det är laget? Ja jösses, pojkar... kan ni inte lägga band på er litegrann i nån månad i alla fall? De enda flickor som finns kvar på forumet vid det här laget är gifta eller har en ilsken rottweiler som avatar. /Majken
Majken Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag är mest bara full nu 😳 Nej! Inte tjuvstarta, det är ju inte förrän på fredag Pazo. 😳 /Majken
Pazo Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag är mest bara full nu 😳 Nej! Inte tjuvstarta, det är ju inte förrän på fredag Pazo. 😉 /Majken haha. Way ahead of ya. Redan bakis så 😆
kittem (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Gud må veta att jag lider med dig kittem. Hur många PM har du vid det är laget? Ja jösses, pojkar... kan ni inte lägga band på er litegrann i nån månad i alla fall? De enda flickor som finns kvar på forumet vid det här laget är gifta eller har en ilsken rottweiler som avatar. /Majken Jag känner mig mest trög, hur vet jag att jag fått ett PM? (jag är ju ny.. :$)
kittem (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Omg... fan va söt hon är 🙂 Din favvotråd det här eller? 😄 😛 Menar du? 🙂 Jo det är klart, men jag är bättre. Jag behöver inte klä av mig för att få uppmärksamhet.
kittem (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Detta är en lite posig idolbild på mig då tillsammans med min apa.
nurfen Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Jag vill också ha en apa! Pazo är alldeles för självständig 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.