musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Katla...på begäran... Crystal Court - när hon ska tapetsera om hemma [helt naturligt]
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) Gibson Les Paul Supreme AAAA Heritage Cherry Sunburst (40 pix) ...också en skönhet Redigerat 2 mars 2006 av musik
Katla (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) Duuu... Katla. Ser nu att du är ju från Lund... ska du inte med på IRL:en och dricka bärs och vara allmänt nördig på fredag, du med? Önskar att jag kunde Hacke. Men jag har fått en helvetestenta i min hand idag så samvetet tillåter varken utekvällar eller bakfylla. 😄 Sitter och samlar kraft att börja med den i nuläget. 😆 Nästa gång SKA jag med. Hoppas att inte jorden hinner gå undeer innan dess. 🙂 Musik: Tack! Hon var jättesöt! 🙂 Redigerat 2 mars 2006 av Katla
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Tack Katla! Och här är samma Crystal Court på jobbet... helt naturligt?
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jacqueline Robert 🥰 Väldigt fint... Amber Campisi, va okej också 🙂
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Är jag konstig ifall jag tycker att Gitarren är det vackraste på denna sidan? 🥰
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Njaaeee Pazo. Inte ifall du råkade blunda för min favvo...så en ny chans då... Brande Roderick
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 På den senare bilden ä hon rätt vacker. Men inte på första. Och inte så vacker som tjejerna man ser IRL...
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) Redigerat 22 januari 2007 av musik
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Bra att du finns Pazo...och Katla...och...alla andra som tycker jag har sketkonstig smak... ...då behöver ju ingen bedyra sig över vilka kvinns jag väljer... ...och därför förstår jag ännu mindre synpunkterna tidigare i tråden om felaktiga ideal, anorexi, plast, super models o.s.v. ...och nån måste ju stötta alla dessa gräsligt fula också, inte sant?! 🥰 :musik haha. Jag säger inte att du har konstig smak. Att dömma av bilderna tycker jag du har ganska normal smak 🙂 Även "fula" tjejer kan man hitta vackra saker hoss.
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 🥰 Jag vet... ...och därför finns tråden om inre kvaliteter Och ingen är ful.
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 och de som är lite snyggare... 😄 Typ den här flickan:
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Meh viktor! 😕 Vadå? 😄 Har jag fel? I mitt tycke har du en del fel. Visst är hon fin. Men inte så verst...
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Meh viktor! 🙂 Vadå? 😕 Har jag fel? I mitt tycke har du en del fel. Visst är hon fin. Men inte så verst... Tycker du att den andra... eh... varelsen som nurfen postade var finare? 😉 "och de som är lite snyggare..." skrev jag ju... =) Fast personligen tycker jag Lopez är det finaste som jag hittills skådat 😄
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jag vet inte riktigt vem den finaste jag skådat är. Har mycket med personlighet att göra där också. Men bland de finaste jag skådat sådär "på tv" eller dylikt är Curling Anna... För tillfället kommer jag inte på nån mer...
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jag vet inte riktigt vem den finaste jag skådat är. Har mycket med personlighet att göra där också. Men bland de finaste jag skådat sådär "på tv" eller dylikt är Curling Anna... För tillfället kommer jag inte på nån mer... Ebba Hultqvist i skärgårdsdoktorn?
Mutto Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Ebba Hultqvist i skärgårdsdoktorn? hehe.. jag gick i hennes pararellklass i högstadiet å gymnasiet. Mycket söt flicka. Särskilt med en pappersförpackning från ett sexpack folköl på huvet på valborg i nian
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Ebba Hultqvist i skärgårdsdoktorn? hehe.. jag gick i hennes pararellklass i högstadiet å gymnasiet. Mycket söt flicka. Särskilt med en pappersförpackning från ett sexpack folköl på huvet på valborg i nian 🙁 Skojjar du? 🙂 En del har det minst sagt bra... fy fan, hon måste ju vara en av Sveriges absolut vackraste skapelser... Hon verkar ju vara jäkligt rolig o trevlig också, o det ser man väl inte som en nackdel direkt...
Micke H Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 När jag söker på chicks får jag bara upp detta! Vad gör jag för fel??? 😛
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Ooooohhh.... ....men hon i mitten var ju ganska hot.... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.