Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 aj aj lite pedo varning där Vem var det på bilden?
ViktorDenStore Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Ojoj, det är grejer det... Första i tråden som faktiskt fått till det med någon av dem! Fast snart blir vi två... fick precis tag på emma watsons telefonnummer. Köpte det för 50 dollar på eBay! 😱 Dark Of Light: WORD! Skämtar du Joel? 😕 Danny: Jag vet inte vem det är på bilden, men jag gissar att det är hon som spelar tjejen i nån av Harry Potter-filmerna...
Joel B Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Ojoj, det är grejer det... Första i tråden som faktiskt fått till det med någon av dem! Fast snart blir vi två... fick precis tag på emma watsons telefonnummer. Köpte det för 50 dollar på eBay! 😳 Dark Of Light: WORD! Skämtar du Joel? 🙂 Danny: Jag vet inte vem det är på bilden, men jag gissar att det är hon som spelar tjejen i nån av Harry Potter-filmerna... Njaa, nu försökte jag skämta till det lite Danny: Emma Watson, spelar hermione i Harry Potter-filmerna. Synd att "din tjej" inte gick vidare, tyckte hon hade den bästa låten (om än lite plastig). Din unge i magen?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Synd att "din tjej" inte gick vidare, tyckte hon hade den bästa låten (om än lite plastig). Din unge i magen? Nej. Det var längesen jag & hon sjöng i samma band... Men hon är faktiskt rätt läcker.
musik (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) 🙂 Redigerat 19 februari 2006 av musik
nurfen Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😎 )Höll på med en sådan förra veckan iaf 😏 ..och jag höll på med en 17-åring förrförra veckan! Hade inte en chans att veta det dock eftersom det var på krogen jag såg henne. Så vaknar man, och så säger hon att hon är 88:a! Jag är INTE 88:a kan jag säga 😳 Så jag säger så här! Ålder har.. Inget med.. Ehh.. Krogen att göra! 😛 FÖRRESTEN! Jag är hemma från sjukhuset nu pojkar! Har ingen hjärnblödning, & ingen tumör, men jag har fortfarande sjujäävla ont i skallen så fort jag inte är sängliggandes för att dom stack in en nåljävel rakt in i ryggen på mej och snodde massa ryggmärgsvätska att analysera. Alltså, hellre att dom hittar en tumör & gör nåt åt skiten än att dom inte hittar nåt & inte vet vad dom ska göra. Men jag läste ut da Vinci-koden på 2 dagar.. Redigerat 18 februari 2006 av nurfen
Neosus Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 FÖRRESTEN! Jag är hemma från sjukhuset nu pojkar! Har ingen hjärnblödning, & ingen tumör, men jag har fortfarande sjujäävla ont i skallen så fort jag inte är sängliggandes för att dom stack in en nåljävel rakt in i ryggen på mej och snodde massa ryggmärgsvätska att analysera. Alltså, hellre att dom hittar en tumör & gör nåt åt skiten än att dom inte hittar nåt & inte vet vad dom ska göra. Men jag läste ut da Vinci-koden på 2 dagar.. Bra! Välkommen hem! 😕😳
Pazo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😳 )Höll på med en sådan förra veckan iaf 😕 ..och jag höll på med en 17-åring förrförra veckan! Hade inte en chans att veta det dock eftersom det var på krogen jag såg henne. Så vaknar man, och så säger hon att hon är 88:a! Jag är INTE 88:a kan jag säga 😆 Så jag säger så här! Ålder har.. Inget med.. Ehh.. Krogen att göra! 😆 FÖRRESTEN! Jag är hemma från sjukhuset nu pojkar! Har ingen hjärnblödning, & ingen tumör, men jag har fortfarande sjujäävla ont i skallen så fort jag inte är sängliggandes för att dom stack in en nåljävel rakt in i ryggen på mej och snodde massa ryggmärgsvätska att analysera. Alltså, hellre att dom hittar en tumör & gör nåt åt skiten än att dom inte hittar nåt & inte vet vad dom ska göra. Men jag läste ut da Vinci-koden på 2 dagar.. 😆😆 I know!! Alla mina kompisar blev riktigt förvånade när jag sa att hon var en 90:tia.. Bra att det inte var någe allvarlig med skallen 😄
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😄 )Höll på med en sådan förra veckan iaf 😄 ..och jag höll på med en 17-åring förrförra veckan! Hade inte en chans att veta det dock eftersom det var på krogen jag såg henne. Så vaknar man, och så säger hon att hon är 88:a! Jag är INTE 88:a kan jag säga 🙂 Så jag säger så här! Ålder har.. Inget med.. Ehh.. Krogen att göra! 😄 FÖRRESTEN! Jag är hemma från sjukhuset nu pojkar! Har ingen hjärnblödning, & ingen tumör, men jag har fortfarande sjujäävla ont i skallen så fort jag inte är sängliggandes för att dom stack in en nåljävel rakt in i ryggen på mej och snodde massa ryggmärgsvätska att analysera. Alltså, hellre att dom hittar en tumör & gör nåt åt skiten än att dom inte hittar nåt & inte vet vad dom ska göra. Men jag läste ut da Vinci-koden på 2 dagar.. Tjena o välkommen hem 🙂 Jag kände mig också konstig i skallen förut när jag ansträngde mig fysiskt men jag tror att det har gått över nu, för sisst jag va på gymmet kände jag ingenting alls 😄 Haha... kan ju misstolkas, men det jag menar är att jag inte kände nåt negativt 🙂 .Viktor
musik (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) dubblett Redigerat 22 januari 2007 av musik
Overkill Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😎 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😆 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😄 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😄 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 😱 Beror inte det på hur gammal du är? 😎
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Oj, att hon kunde se så bra ut visste jag inte... 😄
Pazo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😎 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 🙂 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😄 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😆 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 😄 Beror inte det på hur gammal du är? 🙂 hehe. jo... Är 19 just nu 🙂.. född 86 EDIT: Alltså inte 10 😆 Redigerat 19 februari 2006 av Pazo
Joel B Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Oj, att hon kunde se så bra ut visste jag inte... 😕 Det är när hon börjar prata som hon faller nedåt i skalan tror jag... sånt kan göra mycket. 😛
Joel B Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 🙂 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😛 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😎 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 🙁 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 😕 Beror inte det på hur gammal du är? 😎 hehe. jo... Är 10 just nu 🙂.. född 86 10 år, född 1986... Är det 1996 nu? 😄 Det måste förklara varför jag inte fått något pubishår än... 😎 🙂
Pazo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 🙂 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😎 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😛 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 🙂 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 🙁 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 😕 Beror inte det på hur gammal du är? 😎 hehe. jo... Är 10 just nu 🙂.. född 86 10 år, född 1986... Är det 1996 nu? 😎 Det måste förklara varför jag inte fått något pubishår än... 😎 🙂 Oj vafan!! 😎 hatar siffertangenterna ovanför bokstavstangenterna! Blir alltid fel då! 😄... Är såklart 19 😎
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Oj, att hon kunde se så bra ut visste jag inte... 😕 Det är när hon börjar prata som hon faller nedåt i skalan tror jag... sånt kan göra mycket. 😛 Jo... det är kanske där som skon klämmer...
Pazo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Oj, att hon kunde se så bra ut visste jag inte... 😕 Det är när hon börjar prata som hon faller nedåt i skalan tror jag... sånt kan göra mycket. 🙁 Jo... det är kanske där som skon klämmer... Hon är ju milf sen länge... typ 😛
mornel Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Vad betyder milf? "Snygg mamma" på svenska 😱 http://en.wiktionary.org/wiki/MILF
Overkill Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Vem? 😳 Det kan jag svara på! En snygg tjej 😠 Någon som såg henne imorse på OS sändingarna?
Pazo Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Vem? 😉 Vida Guerra 😄 Trodde först de var Rihana.. 🙂
Pazo Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Letade efter bilder på en k500 mobil å så dyker hon här upp...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.