Stinkey Zwei Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Vad skulle var fel med vackert? Alla kan ju inte var fulla och fula som jag. Sluta kvida, skit i att titta om ni inte gillar det. Allt är inte så djävla allvarligt. Losen up!!
tordA Postat 17 februari 2006 Trådstartare Postat 17 februari 2006 YES !! mera tuttar åt folket ! (.)(.) 🙁
denton (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 YES !!mera tuttar åt folket ! (.)(.) 🙁 Eller för att citera Tommy Lee i mötley Crue efter han har filmat med sin titty cam "thank you god for all titties in the world"
Joel B Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 🙁 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😄 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig...
Danabacken Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😎 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Lika gammal som mig! 🙁 lr? 😄
tordA Postat 18 februari 2006 Trådstartare Postat 18 februari 2006 Ginger (blir jag utslängd nu...? hon är naken 😳 )
The Edge Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) [/img] Sahlene tävlar i melodifestivalen idag! Redigerat 18 februari 2006 av The Edge
Pazo Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 🙂 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😄
musik (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Fascinerande detta med Sahlene... När hon var med i Melodifestivalen första gången sa hon i en direktsänd radiointervju efteråt att det var skandal att hon inte vann eftersom hon är bäst!! Flicka lilla...
musik (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Jessica Almenäs... Redigerat 18 februari 2006 av musik
musik (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Snygg. Ja. Redigerat 18 februari 2006 av musik
ViktorDenStore Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Ebba Hultqvist... Fast hon gör sig bäst IRL eller på film 😕
Joel B Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Agens 😳 Kan inte släppa tanken att hon ser ut som en blek kopia av Beyoncé... 😄 Redigerat 18 februari 2006 av Joel B
Joel B Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😎 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😎 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😳 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 [/img] Sahlene tävlar i melodifestivalen idag! Jag har varit jättenära Sahlene, om man säger så...
Joel B Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Jag har varit jättenära Sahlene, om man säger så... Snälla farbror Danny, berätta! =)
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Jag har varit jättenära Sahlene, om man säger så... Snälla farbror Danny, berätta! =) Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra...
Neosus Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Jag har varit jättenära Sahlene, om man säger så... Snälla farbror Danny, berätta! =) Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Har ni *censur*? 😄 😳 Redigerat 18 februari 2006 av Grahn
Joel B Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Ojoj, det är grejer det... Första i tråden som faktiskt fått till det med någon av dem! Fast snart blir vi två... fick precis tag på emma watsons telefonnummer. Köpte det för 50 dollar på eBay!
Dark Of Light Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Ojoj, det är grejer det... Första i tråden som faktiskt fått till det med någon av dem! Fast snart blir vi två... fick precis tag på emma watsons telefonnummer. Köpte det för 50 dollar på eBay! 🙂
Danabacken Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Jag har varit jättenära Sahlene, om man säger så... Snälla farbror Danny, berätta! =) Vi spelade i samma band en gång. Skulle repa koreografi hemma hos mig, sen åkte det fram en flaska vitt. Sen en till flaska vitt. & det ena ledde, som man brukar säga, till det andra... Har ni *censur*? 😄 🙂 😛🙂😛😆
Pazo Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😛 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 🙂 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😆 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😛 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😄 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 🙂
Dark Of Light Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. Så många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 🙂 Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😆 Peddo? Hon är nästan lika gammal som mig... Hur gammal är du då? 😆 jag är 17, hon är 15... Det är precis 2 år och 7 dagar mellan oss... 😛 HA! En femtonåring är inte alls peddo för min del! (vad jag vet 😄 ) Höll på med en sådan förra veckan iaf 🙂 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.