Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Hon verkar trevlig! Snäll och så...

🙂

😄

Att döma av hennes sångkvalitéer, är hon nog inte så rolig att höra hela dagarna...

Då skulle jag hellre vilja höra hennes skrikiga röst på nätterna AAAAHAHAHAHAHAHA. 😄

Annons
Postat (redigerat)

🙂

😄

Att döma av hennes sångkvalitéer, är hon nog inte så rolig att höra hela dagarna...

Då skulle jag hellre vilja höra hennes skrikiga röst på nätterna AAAAHAHAHAHAHAHA. 😄

Fast av döma av hennes skådespelarinstatser, är hon nog inte så bra på att fejka...fast jag kanske underskattar dig i så fall... 😄

EDIT: Hoppas du inte tar anstöt... 😲

Redigerat av Lynxo
musik (oregistrerad)
Postat

Hon sjunger väl helt ok!

😄

Postat

🙂

😄

Fast av döma av hennes skådespelarinstatser, är hon nog inte så bra på att fejka...fast jag kanske underskattar dig i så fall... 😄

EDIT: Hoppas du inte tar anstöt... 😲

Haha 😄

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
kattunge-358509-629926.jpg Redigerat av musik
denton (oregistrerad)
Postat
emmaw1.jpg

aj aj lite pedo varning där

Postat

Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😕

Postat
Äsch, hon e rätt snygg, tycker jag. många år skiljer det inte mellan oss två i alla fall, man skulle försöka sätta in stöten... 😠

Hon är ju faktiskt inte så lite nuförtin.. borde nog vara någe för mig 😳

musik (oregistrerad)
Postat

Det är ju bara ett rött kryss överallt...

:rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Kan inte se den bilden heller...bara vita rutor med röda kryss hela tiden. Tjatigt! Och meningslöst!!!

😆

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

RoseEva.jpg

Eva Röse

Redigerat av musik
Postat
Kan inte se den bilden heller...bara vita rutor med röda kryss hela tiden. Tjatigt! Och meningslöst!!!

😆

ha tålamod, det är en gif 🥰

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Mi Ridell

Redigerat av musik
Postat
Se men inte göra TordA. 🥰  🙁  🙁

Ok

vilket betyder att jag "får se och röra" 😆

b215.gif Ehh... Röra..? Nej, förklara inte. Det är inte säkert att jag vill veta...

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
kattunge.JPG Redigerat av musik
musik (oregistrerad)
Postat

daisy.jpg

Julia Roberts igen, fast tecknat...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.