tordA Postat 31 december 2008 Trådstartare Postat 31 december 2008 (redigerat) ViolentKor Redigerat 31 december 2008 av tordA
debatt Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 (redigerat) Huve pajved Redigerat 3 januari 2009 av debatt
ViktorDenStore Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Dags att bumpa lite här va? Olga Kurylenko
oioioi Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Eftersom det trots allt är ett musikforum kommer jag med följande: Troligen snyggaste gitarristen, och dessutom jävligt bra gitarrist och sångerska.
slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Snygga bruttor om än du verkar "lite" ombytlig tordA? ☺️ Vem ska jag dra till med då? Heather Locklear fanns i pojkrummet... 😉 Linda Lampenius verkar goo....men bild lägga upp...hur...mjaa
SadamJR Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Rosie Vela var fotomodellen som så vitt jag vet bara gjorde en platta. Kolla in den här videon. Fullständigt lysande.
debatt Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Rosie Vela var fotomodellen som så vitt jag vet bara gjorde en platta. Kolla in den här videon. Fullständigt lysande. Gjorde inte hon en fullängdare som hette Zazu eller nåt? I vilket fall som helst så råkade Jeff Lynne (ni vet han Electric Light Orchestra-killen, Telephone Line, Livin' thing etc) på Rosie Vela mitt på trottoaren, de språkades vid och hon sa att hon sjöng, så då fick hon vara med på en platta de just spelade in då. Sedan var hon hans flickvän. Men inte nu tror jag. Kolla in ELO Zoom Tour-dvd-n ojoj... eller ujuj 😛 //:debatt
SadamJR Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 (redigerat) Skivan Zazu procucerades av Steely Dans producent Gary Katz, och både Walter Becker och Donald Fagen spelar på skivan. Rosie Vela var som modell i ropet några år för sitt "sömniga" utseende, och byggde för arvodena en hemstudio och gjorde demos. När man hör låten på videon "interlude" känns det smått tragiskt att det inte blev mer. En vacker kvinna och en begåvad artist. Redigerat 8 juli 2009 av SadamJR
Demonproducenten Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Debora-Erica-Clara Zeier 😏 därja nu börjar det likna nåt! snygg cello
tordA Postat 9 juli 2009 Trådstartare Postat 9 juli 2009 därja nu börjar det likna nåt!snygg cello 😛 tjejer gillar stora saker 😛
Memphis Postat 13 juli 2009 Postat 13 juli 2009 (redigerat) Jag fortsätter på musiktemat. 😲😛 Redigerat 13 juli 2009 av Memphis
Memphis Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Sluta härmas! 😄 Okej, ni som sätt serien Heroes måste medge att Claire Bennet (Kayden panettiere) är olagligt het.
laxlaxlax Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Nej vet ni vad grabbar, det här var illa. Inte en enda vacker brud. Tillochmed Kajsa Anka ser naughty ut! Är det bara jag som tycker sexighet är osexigt?
oioioi Postat 15 juli 2009 Postat 15 juli 2009 Nej vet ni vad grabbar, det här var illa. Inte en enda vacker brud. Tillochmed Kajsa Anka ser naughty ut! Som du vill:
Memphis Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 (redigerat) TordA, nu börjar du gå för långt. 😄 Är det bara jag som tycker sexighet är osexigt? Okej laxis. Här kommer en tjej som inte är sexig utan bara väldigt söt, tycker jag iallfall. Sångaren i Paramore. http://www.youtube.com/watch?v=M8DerPLETZg Redigerat 19 juli 2009 av Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.