Richie76 Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 HejSvejs! Sitter och håller på med en dänga i Logic som till en början endast består av piano och sång och skulle gärna se nån slags sorgsen cello eller nåt liknande på.. Om nån kan och är villig att testa att gnåla litegrann skickar jag gärna över låt.
Umemagnus Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Om ingen annan är på, så kan jag erbjuda lite oktav-nyckelharpa... ligger i samma register (ungefär) som cello.... skicka över om du tycker det är intressant 🙂 umemagnus@hotmail.com
Myrli Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Hej... jag äger en cello, men kan tyvärr inte spela cello. hoppas det löser sig. //Anders
Dr Arthur Krause Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 PM:a sisältää har på forumet. Hans tjej är proffesionell cello-lirare och spelar på turnéer med Jens Lekman och andra...fast hon tar betalt förstås men till ett överkomligt pris.
Richie76 Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Tackar för dessa tips! Ska kollas upp! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.