Jump to content
Annons

NYÅRSLÖFTEN


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Nyårslöften kan man kanske tänka sig ett sådär vid Nyår. Ofta är de av det hälsosamma slaget och normalt sett är ju alltid rådet att skjut inte upp det till Nyår, utan börja redan nu. Det har jag gjort, så jag vet inte vilket nyårslöfte jag ska lova detta nyåret.

Under tiden jag funderar, kan man ju jämföra med vad andra människor kan tänka sig för nyårslöften...och avskräckas...

seriemördaren: att ligga på minst på fyra nya offer nästa år, varav minst ett ska vara minderårigt

ludret: att öka till minst 200 män per månad nästa år och erbjuda allt

bedragaren: att inte snylta på samma socialkontor två gånger under samma år

springnotemannen: att intensivt träna rusher på 20 meter under varma årstiden

bilskojaren: att inte glömma att beställa extra stora partier lackfärg i god tid

nekrofilen: att inte söka sommarjobb på annan plats än bårhuset

den illojale: sluta köpa Studio och prova nåt nytt

Ska ett nyårslöfte alltid vara hemligt, såtillvida att man inte får tala om det? Ok. Mitt handlar iaf om att jag ska öka produktionstakten för inspelningarna av egna låtar. Eller nä...nu talade jag OM det ändå...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Drik...

...det där löftet jag pratade inledningsvis om att jag redan påbörjat, består i att gå ned 10 kilo för att sedan gå upp 10 kilo igen. Byta ut cellerna...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Jag har aldrig tagit det där med nyårslöften på allvar. Varför just vänta till ett nytt år? Det brukar ju fungera så, om man ska börja eller ta tag i något. "Vi börjar på måndag". Alltså ett sätt att skjuta upp saker.

Tycker det är bättre att bara göra det. Utan att "vänta" på ett nytt år.

Men som ett litet svar på frågan skulle mitt nyårslöfte se ut såhär:

* Sluta snusa

* Börja träna minst 2 gånger i veckan. Eller som jag gjorde för två år sedan. Med 10 pass i veckan varav 5 st styrkepass och 5 kondition.

Träningen har jag börjat med lite smått sedan i söndags. Har hunnit träna 4 gånger. Snusningen kommer bli en pers. Och jag får nog erkänna att nikotintuggummin nästan är en nödvändighet.

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt löfte är att jag ska världens härskare innan påsk.

Mouahahahaaa!

Bush har försökt ett tag nu! 😄

Jo jag vet, killen har ju till och med klonat sig själv för att få ett nytt försök. Men jag har en sak som inte han har, som gör att jag kommer lyckas!

Ett litet russin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att börja dricka en hel del öl och sprit, tja allt möjligt alkoholhaltigt egentligen + tänkte även börja nuppa brudar.

Jag tror och hoppas att jag kan hålla det där löftet.

Stackars dig 😆 Det kommer bli tufft.

Kan du inte leva i celibat och vara nykterist i ett år istället? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att börja dricka en hel del öl och sprit, tja allt möjligt alkoholhaltigt egentligen + tänkte även börja nuppa brudar.

Jag tror och hoppas att jag kan hålla det där löftet.

Stackars dig 😄 Det kommer bli tufft.

Kan du inte leva i celibat och vara nykterist i ett år istället? 😆

Skomakare bliv vid din läst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...