ThomasJ Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Nu var det ett tag sedan lilla "lådan" var här och snurra, så jag tänkte att det kanske är på sin plats och göra ett inlägg här igen, så här kommer det: Jag heter Thomas, är 20 år gammal. Just nu är jag arbetsökande efter att ha haft arbete på en blomsterhandel under en tid (där av att jag inte varit här). Mitt intresse för musiken har jag haft sedan jag var runt 10år gammal och började finna små roliga program till datorn tx FastTracker. Musiken jag gottar mig är elektronisk musik i olika former, tror att det jag vill ha det till är något i stil med house/deephouse. Just nu är min kära studiodator död, så i väntan på att jag köpt en ny får ni leva med att jag sitter här o läser gammla trådar och spottarur mig dumheter lite titt som tätt. När jag inte gör musik eller sitter o tramsar här så pysslar jag med lite olika saker; Håller på och bygger sidan http://elektroniskmusik.net och har just börjat leka lite mer seriöst med att bygga mp3 labeln "Grodan" (som håller på och rustas upp så det som fins på elektroniskmusik.net är inte det som kommer gälla senare). Annars håller jag på med lite äventyr i form av Dykning,klättring och liknade saker. Ja det var lite om mig, tack för ett underbart forum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Välkommen tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Vhellkomm bäck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Välkommen tillbaka! Snygg luva! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Hej och välkommen tillbaka, Djbox. Det är kul att se att du är så ambitiös med elektroniskmusik.net. Det kommer säkert bli jättefint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Tjenis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Tja! Är det du som försöker rekrytera mig då? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Hjärtligt välkommen tillbaks 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 december 2005 Trådstartare Dela Postat 14 december 2005 Hej och välkommen tillbaka, Djbox. Det är kul att se att du är så ambitiös med elektroniskmusik.net. Det kommer säkert bli jättefint. Tack tack! Jo, även om det är på bobbynivå vill man ju göra det seriöst:D Pazo: Hahah, det ver man aldrig:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Tjing! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Välkommen... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.