Jump to content
Annons

Lådan hittar hem igen


ThomasJ

Recommended Posts

Nu var det ett tag sedan lilla "lådan" var här och snurra, så jag tänkte att det kanske är på sin plats och göra ett inlägg här igen, så här kommer det:

Jag heter Thomas, är 20 år gammal. Just nu är jag arbetsökande efter att ha haft arbete på en blomsterhandel under en tid (där av att jag inte varit här).

Mitt intresse för musiken har jag haft sedan jag var runt 10år gammal och började finna små roliga program till datorn tx FastTracker. Musiken jag gottar mig är elektronisk musik i olika former, tror att det jag vill ha det till är något i stil med house/deephouse.

Just nu är min kära studiodator död, så i väntan på att jag köpt en ny får ni leva med att jag sitter här o läser gammla trådar och spottarur mig dumheter lite titt som tätt.

När jag inte gör musik eller sitter o tramsar här så pysslar jag med lite olika saker;

Håller på och bygger sidan http://elektroniskmusik.net och har just börjat leka lite mer seriöst med att bygga mp3 labeln "Grodan" (som håller på och rustas upp så det som fins på elektroniskmusik.net är inte det som kommer gälla senare).

Annars håller jag på med lite äventyr i form av Dykning,klättring och liknade saker.

Ja det var lite om mig, tack för ett underbart forum!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

Hej och välkommen tillbaka, Djbox.

Det är kul att se att du är så ambitiös med elektroniskmusik.net. Det kommer säkert bli jättefint.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och välkommen tillbaka, Djbox.

Det är kul att se att du är så ambitiös med elektroniskmusik.net. Det kommer säkert bli jättefint.

Tack tack! Jo, även om det är på bobbynivå vill man ju göra det seriöst:D

Pazo: Hahah, det ver man aldrig:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...