maxmaxmax (oregistrerad) Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Har någon mer än jag hört jingeln till Ariel-reklamen på tv4? Är det bara en jingel eller är det en inspelad låt? visst är den underbar?
Carl_B Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Hmm... kollar inte på tv... grand total för 2004 är ca 2timmar... 😛 kan man tanka den nånstans?
Majken Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 vad är Ariel 😛😎 Det är hon söta tjejen i Lilla Sjöjungfrun som Sissel gör rösten till 😛 /Majken
ViktorDenStore Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Spela in låten på MD om du har nån... eller koppla ihop tv:n med datorn 😛 Om du vill lyssna alltså.. 😛 Hehe! Ha det bra
Majken Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär: "Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja." /Majken
Pluffo Postat 9 maj 2004 Postat 9 maj 2004 Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär: "Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja." /Majken Hehe, Det var så skönt så jag skickade iväg ovanstående text till ariels kundservice. Undra om man får något svar månne 😳
hammagrella Postat 18 maj 2004 Postat 18 maj 2004 Har någon mer än jag hört jingeln till Ariel-reklamen på tv4? Är det bara en jingel eller är det en inspelad låt? visst är den underbar? Kan det vara "Havet är djupt?" 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.