flintan Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 đ MĂ„ste veta snarast för denna: https://www.studio.se/index.php?showtopic=19036&st=30&hl= Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 5440 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
flintan Postat 13 december 2005 TrÄdstartare Dela Postat 13 december 2005 Tackar! Hur vet du det? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Tackar! Hur vet du det? StĂ„r pĂ„ förstasidan under "statistik" đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
flintan Postat 13 december 2005 TrÄdstartare Dela Postat 13 december 2005 Ja det var sÄ sant. Det var en liten rackarns ruta som jag missade nÀr jag letade... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 TÀnk nu pÄ att det Àr mÄnga som registrerat sig men inte skrivit nÄgot, och mÄnga som har slutat hÀnga hÀr. Den verkliga siffran Àr nog mycket lÀgre Àn sÄ. Du fÄr kanske klura pÄ om du ska göra nÄgon grÀnsdragning. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Om du listar medlemmar och sorterar pĂ„ antal gjorda inlĂ€gg i omvĂ€nd ordning, sĂ„ ser du att de första 1600-nĂ„nting medlemmarna i listan har gjort 0 inlĂ€gg. DĂ€refter kommer en dröse som gjort 1 inlĂ€gg... osv. https://www.studio.se/index.php?&act=Memb...y=posts&st=1600 Ăndra sista siffran 1600 i lĂ€nken för att snabbt hoppa hit o dit.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Mmm, jag ska vara lite trĂ„kig och hĂ€vda att de aktiva medlemmarna Ă€r strax över 600 stycken... đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Jag Àr bara en... (fast jag Àr ju mest aktiv i OT och det rÀknas ju inte....) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Jag Àr bara en... (fast jag Àr ju mest aktiv i OT och det rÀknas ju inte....) PÄtal om det... Kan inte du slÀnga upp nÄgot pÄ demoforumet? Jag har aldrig hört dig! Vore kul.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 (redigerat) Mmm, jag ska vara lite trĂ„kig och hĂ€vda att de aktiva medlemmarna Ă€r strax över 600 stycken... đł Tror det ligger nĂ„gonstans dĂ€r jag med, frĂ„gan Ă€r hur mycket det skiljer sig frĂ„n andra forum. Redigerat 13 december 2005 av Neko Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Jag Àr bara en... (fast jag Àr ju mest aktiv i OT och det rÀknas ju inte....) PÄtal om det... Kan inte du slÀnga upp nÄgot pÄ demoforumet? Jag har aldrig hört dig! Vore kul.... Var du glad för det... Just nu Àr det inte mycket som fungerar hÀr, ena hÄrddisken krÄnglar, kanske mÄste lÀmna in skiten. Skall formatera om den och se om jag kan fÄ liv i den sen kanske det kan bli nÄgot. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Jag Ă€r bara en... (fast jag Ă€r ju mest aktiv i OT och det rĂ€knas ju inte....) PĂ„tal om det... Kan inte du slĂ€nga upp nĂ„got pĂ„ demoforumet? Jag har aldrig hört dig! Vore kul.... Var du glad för det... Just nu Ă€r det inte mycket som fungerar hĂ€r, ena hĂ„rddisken krĂ„nglar, kanske mĂ„ste lĂ€mna in skiten. Skall formatera om den och se om jag kan fĂ„ liv i den sen kanske det kan bli nĂ„got. đ synd att behöva vĂ€nta... đ ja vill oxĂ„ höra đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 FörhĂ„llandet brukar nog vara dĂ€rikring. Men min upplevelse Ă€r att Studio Forum Ă€r ovanligt vĂ€lindexerat hos Google. Vi ligger pĂ„ drygt 32 000 unika besökare per mĂ„nad. OjdĂ„! đ Ballt! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad. Wow, det var en hel del. Betydligt fler Àn jag hade vÄgat gissa pÄ! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 FörhĂ„llandet brukar nog vara dĂ€rikring. Men min upplevelse Ă€r att Studio Forum Ă€r ovanligt vĂ€lindexerat hos Google. Vi ligger pĂ„ drygt 32 000 unika besökare per mĂ„nad. Wow, det var en hel del. Betydligt fler Ă€n jag hade vĂ„gat gissa pĂ„! Tjosan. Men tror förhĂ„llandet i denna frĂ„ga ligger pĂ„ registerade anvĂ€ndare, eftersom det vĂ€l endast Ă€r de som kan rösta? Ăr sĂ„ fallet sĂ„ mĂ„ste man börja fundera lite. Men 32000 i mĂ„naden. Det Ă€r mycket bra! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
L.C Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 FörhĂ„llandet brukar nog vara dĂ€rikring. Men min upplevelse Ă€r att Studio Forum Ă€r ovanligt vĂ€lindexerat hos Google. Vi ligger pĂ„ drygt 32 000 unika besökare per mĂ„nad. Detta kan slĂ„ tillbaka pĂ„ en ska ni veta. En av sĂ€ljarna pĂ„ ACG dĂ€r jag jobbar snubbla över JobbtrĂ„den under en googling dĂ€r jag utalade mig sĂ„ hĂ€r: "Tillverkar KlichĂ©r till tampotryck pĂ„ ACG systems i BorĂ„s. RĂ€tt kul men jĂ€vligt körigt." Sedan dess har kommentarer som "Har du det körigt?" samt anmĂ€rkningar pĂ„ min Avatars tomteluva duggat tĂ€tt. đ Men den sĂ€ljaren ska fĂ„ igen i pĂ„sk. Photoshop is my weapon. Annars var det riktigt kul att höra att sajten fĂ„r runt 32 000 pers per mĂ„nad đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 GÄr det inte att lÀgga till en raderings funktion pÄ sidan? Typ den raderar alla som inte har varit inne pÄ tvÄ mÄnader. Den kanse kan skicka ett mail sÄ har man ett antal dagar att logga in innan kontot raderas. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Lite kÀnsligt med att bara ta bort konton sÄdÀr. Det gjordes en liten rensning av de som hade registrerat sig ett Är tillbaka (var dÄ Ärskiftet 2004/2005) och som inte hade postat nÄgot. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Lite kĂ€nsligt med att bara ta bort konton sĂ„dĂ€r. Det gjordes en liten rensning av de som hade registrerat sig ett Ă„r tillbaka (var dĂ„ Ă„rskiftet 2004/2005) och som inte hade postat nĂ„got. För hand?.. Ăr inte det jobbigt ? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 En "raderingsfunktion" vore sÀkert bra. Men vid registrering mÄste man ju bli meddelad om detta. Sen bör tiden vara lite lÀngre Àn 2 mÄnader ocksÄ. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Lite kÀnsligt med att bara ta bort konton sÄdÀr. Det gjordes en liten rensning av de som hade registrerat sig ett Är tillbaka (var dÄ Ärskiftet 2004/2005) och som inte hade postat nÄgot. Det Àr det. Senast idag (faktiskt! och med handen pÄ hjÀrtat enda gÄngen) fick jag ett brev frÄn en kille som reggade sig i början av januari 2004 och inte hade varit inne pÄ "ett tag". Nu ville han tillbaka, men kunde inte logga in. Kontot hade raderats. Ska tillÀggas att endast konton som hade 0 inlÀgg och inte varit inloggade pÄ 1 Är raderades. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Detta kan slĂ„ tillbaka pĂ„ en ska ni veta. En av sĂ€ljarna pĂ„ ACG dĂ€r jag jobbar snubbla över JobbtrĂ„den under en googling dĂ€r jag utalade mig sĂ„ hĂ€r: "Tillverkar KlichĂ©r till tampotryck pĂ„ ACG systems i BorĂ„s. RĂ€tt kul men jĂ€vligt körigt." Sedan dess har kommentarer som "Har du det körigt?" samt anmĂ€rkningar pĂ„ min Avatars tomteluva duggat tĂ€tt. đ Jag tĂ€nkte pĂ„ det dĂ„ nĂ€r jag lĂ€ste den meningen för lĂ€nge sedan - tĂ€nk om arbetsgivaren skulle se det inlĂ€gget! Jobbigt. Men som du sĂ€ger - man kommer lĂ„ngt med lite kreativ bildbehandling... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Mitt jobb Àr underbart! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.