Jump to content
Annons

Hoho


c-LuE-lEsS

Recommended Posts

Jag tar och säger hej till alla nu! Blev uppmanad av en kamrat att kolla in det här forumet. Det gjorde jag INTE fel i. verkar vara ett trevligt forum för musik och skapande av musik etc.

Jag kommer ursprungligen från en liten by som heter Torsåker (ca 5 mil utanför Gävle) men har nu flyttat in till Sandviken (ca 2 mil utanför Gävle). Jag har hållt på med musik sedan -98 någongång då jag fick en gitarr. Jag har alltid varit frälst i hård rock och började snarast att börja spela i olika hård rocks band (så fort jag lärde mig kvintackorden 😳) har sedan gått musik på gymnasiet där jag blev grymt intresserad av Petrucci och Malmsteen som jag gav mig otroligt mycket i mitt gitarrspelande. Nu går jag en utbildning på högskolan i Falun där jag kommer att satsa på att bli musikproducent, ljudtekniker eller någonting inom musikläggning av film (har inte bestämt ännu, har snart bara avverkat första terminen). I övrigt så håller jag på med ett projekt där vi gör Pop/rock och elektronisk dansmusik.

Gå gärna in på hemsidan och lyssna på vår musik. kom gärna med kommentarer på det ni hört, all kritik är välkommen.

http://www.pitchlab.se

God Sankta Lucia allihopa!!

MVH Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...