Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

cubase stängs av när ja dubbelklickar på en av mina låtar.

Asså först så öppnas cubase å sen stängs det av helt plötsligt :S höll på me en låt skit länge å sen nu försökte jag öppna det å d tyvärr inte! snälla hjälpmej kmr fan börja gråta

Annons
Postat

Låtarna du försöker öppna är dom gjorda i en annan version av cubase?

Tex SX3 fast du försöker öppna dom i SX2?

Postat (redigerat)

Det kanske annars har blivit fel på någon plugin som du har använt...?

Prova att flytta allt i vstplugins-mappen till en temporär mapp och testa att starta. Fungerar det att öppna låten, så prova att lägga tillbaks alla pluggar till den ursprungliga mappen och se vilken som bråkar...

Fungerar andra låtar, eller är det likadant med alla...?

Redigerat av Claes
Postat

Soundborn, det är precis samma version?

Claes, går det äns öppna då? 2 låtar som inte fungerar alla andra fungerar utmärkt

Postat (redigerat)
Soundborn, det är precis samma version?

Claes, går det äns öppna då? 2 låtar som inte fungerar alla andra fungerar utmärkt

CLAES jag gjorde det du sa, det funkade, asså jag ladda låten och det stängdes inte, fast det fanns inget. vad ska ja göra nu? ska ja lägga tillbaka vstplugin mappen?

haha tack nu funkar inget, står att det är missing, har flyttat tillbaka allt fast d står samma sak vad ska ja glöra+

Redigerat av Arreee

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.