Arreee Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 cubase stängs av när ja dubbelklickar på en av mina låtar. Asså först så öppnas cubase å sen stängs det av helt plötsligt :S höll på me en låt skit länge å sen nu försökte jag öppna det å d tyvärr inte! snälla hjälpmej kmr fan börja gråta 😏
djonas Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) Verkar som att du saknar nån fil i Cubasemappen av någon anledning. Prova att installera om Cubase och se om det funkar. Låten behöver du ju inte bekymra dig över eftersom den ligger i en egen mapp. 🙂 Mvh / djonas Edit: BTW gäller detta bara för en av dina låtar? I så fall är det nåt som inte stämmer med din projektmapp för den låten. Kolla den i så fall och jämför den med en annan låt. Redigerat 11 december 2005 av djonas
Arreee Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 det är 2 av mina låtar. dom andra funkar. jag testar å lägga ut domfrån mappen och öppna dom? för tillfället är dom i C:\Documents and Settings\XXXXXXXX\Mina dokument\Audio
karl Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 har väl haft samma problem någon gång och fick då döpa om namnet på filerna och sedan öppna på nytt....
Arreee Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 den hette lets start the show jag bytte den till START ända skillnaden va att den stängdes senare man fick se låten snabbis sen stängdes det. tack
ViktorDenStore Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Varför ligger den här tråden under Samarbeten? 😉
Arreee Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 förlåt kollade inte ska göra om den . lr så kan admin flytta på den
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.