Saimond (oregistrerad) Postat 3 maj 2004 Postat 3 maj 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig?
Chriskooh Postat 3 maj 2004 Postat 3 maj 2004 Ha ha en sån dom hade till videon till den där låten samurajj samurajj. coolt men vet inte vad dom heter
ViktorDenStore Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 (redigerat) Haha... Jag missuppfattade vad du menade 😛 Haha! Sorry Redigerat 4 maj 2004 av ViktorDenStore
Mats Stålbröst Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. 😛försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig? Mest kända modellerna kommer från Roland. Faktum är att de ganska nyligen släppte en ny sådan modell, AX-7, som faktiskt inte är alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? 🙁 /Mats
robotapan Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Mina två gissningar är: Guitarkeyboard eller (dan-ta-da-daaaa) Keyboardguitar
Majken Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. 😛försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig? Mest kända modellerna kommer från Roland. Faktum är att de ganska nyligen släppte en ny sådan modell, AX-7, som faktiskt inte är alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? 😎 /Mats Wh0T! Nu ska jag skaffa en tv-spels frisyr, flytta till Japan och bli syntarist i ett jpop band. Tack för tipset Mats! 😛 /Majken
Tobbe Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Om du är yterligare intreserad av deras nya pedal så finns det att lästa om det i senaste Fuzz.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.