vanderbeldt Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: legions ARTIST/GRUPP: vanderbeldt GENRE: ? LÅTLÄNGD: 4:47 KOMPOSITÖR: vanderbeldt PRODUCENT: n/a EV. MEDVERKANDE: n/a INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,38 MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag jadå, då var vi här igen. undermålig inspelning som vanligt, måste fixa lite haxx utrustning, för att kompensera så bifogar jag texten... ni kanske hajar stuket ändå. legions you saw them come come for us all with hands and feet tearing down your walls you saw them come across the seas with sails set high to fill your dreams don't be a stranger when fate comes stirring don't linger in a past that's hurting don't be a stranger when storms are brewing just feel the love around you growing you saw them come take our land with banners tall fast in our sand you saw them come break our doors with heart and joy to fear no more don't be a stranger when fate comes stirring don't linger in a past that's hurting don't be a stranger when storms are brewing just feel the love around you growing I won't forget you I never will while legions march to fuel our will I won't forget you I never will til the end of days I'll be here still det var väl det hela mvh// vanderbeldt Redigerat 11 december 2005 av vanderbeldt
Jejje Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Du måste verkligen försöka göra något åt bruset. Det förstör och irriterar lite väl mycket. Grundmelodin är helt okej men jag tycker att du sk försöka sjunga ut lite mer. Nu blir det lite väl mycket "mumlande" och då är det svårt att riktigt höra och kunna följa med i melodin. Gitarren är lite väl "murrig" ocså. Möjligtsvis kan det vara lite väl mycket bas i den? Om du får till en bättre ljudbild kan nog dock detta bli riktigt skönt!
vanderbeldt Postat 11 december 2005 Trådstartare Postat 11 december 2005 jo jag måste ju spela in gitarr och sång i två led, måste skaffa mjukvara och döda min lathet för att göra det möjligt. men men, tids nog. tack för lyssningen iaf, alltid uppskattat. folk verkar inte vara så taggade på att critta så det gäller att ta till sig av det man får =). ha de gott.
karl Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Akustiska gitarren är både ostämd och låter skit...men du sjunger med en inlevelse som inte är så vanligt....få ordning på gitarrljudet och skaffa en stämapparat så är du hemma...... 🙂
Larsson Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 ja någon billig stormembrans kondensator mick för typ 6-700 kr skulle nog ge dig lite krispigare ljudbild.. och gitarr spelet låter lite flaxigt..dvs nästan som att du imroviserar hela grejjen.. så jag akulle önska lite mjukare gitarr spel...eller att du tar ner volymen på den lite..sen kanske som redan nämnts dra ner lite av basen på gitarren..samt kanske vässa till sången lite med lite mer diskant..så den blir lite klarare.. annars tycker jag att du har bra känsla på sången.. 😎
Rockypop Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Håller med 2 föregående. Detta kan bli riktigt bra 😄 Fixa till gitarren osv.. Rockypop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.