brunni Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 * LÅTNAMN: Bleeding * ARTIST/GRUPP: Peter Brunni * GENRE: Bestäm själv (jag vet inte 🙂) * LÅTLÄNGD: 4:36 * KOMPOSITÖR: Peter Brunni * PRODUCENT: Peter Brunni * EV. MEDVERKANDE: Inga * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 7.7 Mb * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommer inte på något vettigt att skriva. Vill ni veta något, fråga! 🙂
Jakkz (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 nize... tycker du ska mixa upp sången och lägga den "längre fram" i ljudbilden.
Danabacken Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) Grymt!! Voco-rösten äger ju, fan! Men den andra rösten "gillar jag mindre". 😱 Men annars äre SÅÅ jäkla bra jobbat. Jag är verkligen impad!! 😱 Edit: Hör att det är gjort i Reason Redigerat 11 december 2005 av Danabacken
brunni Postat 11 december 2005 Trådstartare Postat 11 december 2005 Tack alla för den underbara kritiken 😲 Satte mig med sången idag, en snabbis bara. Städade lite i versen, höjde alla tre spåren och nu ska det nog vara lättare att tyda vad jag egentligen säger, hehe. Your browser does not support the HTML5 audio tag Japp, Reason står för syntharna, sången lades och redigerades i Cubase.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.