android Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 (redigerat) Depeche Mode - Playing the angel Röyksopp - The Understanding Thåström - Skebokvarnsvägen 209 Kent - Du och jag, döden Robyn - Robyn Laleh - Laleh Fan, vad "mainstream"! Har jag inte köpt en enda "skum" platta i år? 😄 Jo: Deine Lakaien - Kasmodiah -men den är ju inte direkt ny... Edit: Glömde ju Nine Inch Nails - With teeth ! Redigerat 16 december 2005 av android
mornel Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Jag har mest köpt på mig gamla skivor i år, sådant jag vetat länge att jag har velat ha men inte kommit mig för att köpa; så som en Alias-platta, dntels sista skiva, Styrofoam, Xiu Xiu, Efterklangs debut-ep etc.
Rapid Wanker Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Magnus Lindberg - På Bergets Topp Flower Kings - Adam & Eve Det är väl dom köp som snurrat mest hemma i år.
BobGeorge Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Hamnat lite ur fas märker jag, två av årets favoriter är från 2004... The Arcade Fire - Funeral Phoenix - Alphabetical The Embassy - Tacking - jävig här, men riktigt bra Och så en massa bra låtar från Mylo, Sebastien Tellier, Kanye West, Laleh, Bloc Party, Handsomeboy Technique, Röyksopp m.fl.
stoifan Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Här kommer några av mina inköp: Sun Kil Moon - Tiny Cities Rosie Thomas - If songs could be held Johnny Thunders & The Heartbreakers - Down To Kill Ester Drang - Infinite Keys The Essential Guy Clark (gammal men bra) NIN - With Teeth God Jul
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.