Larsson Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 hej.. undrar om det finns någon här på forumet som kan sjunga sådan Your browser does not support the HTML5 audio tag musik?? om du kan..och inte tycker att musiken låter allt för illa.. så är du välkommen att lägga på sång.. musken är inget märkvärdigt..jag var ute efter soundet mest.. men funderar på hur det skulle vara med sång.. Your browser does not support the HTML5 audio tag det är inget allvarligt..så det får bli som det blir!! tack på förhand!! 😄
mtornros Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Hej! Jag sitter och jobbar på en grej nu, fast skulle vilja förlänga första versen, om det går bra 😄 Vad går den i för tempo? Lättare att klippa då..
Larsson Postat 10 december 2005 Trådstartare Postat 10 december 2005 hej... visst går det bra att förlänga den... den går i 150BPM... kul om du kommer på något!! 😄
Larsson Postat 10 december 2005 Trådstartare Postat 10 december 2005 nej tyvvär inte..jag överlåter den biten på den som kommer på någon typ av melodi..dels för att jag är världens sämsta text författare!! och för att lämmna låten öppen för ideer!!.. 🙂
Altzi Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Skulle det gå att ta bort gitarrmelodin i refrängen , den begränsar lite
Larsson Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 visst går det att fixa...jag lägger upp en sådan version under dagen idag!!
Larsson Postat 13 december 2005 Trådstartare Postat 13 december 2005 ursäkta att det tog lite längre en förutspått...men här är den utan gittarr melodin på refrängerna Your browser does not support the HTML5 audio tag hoppas du kommer på något!! 😏
Altzi Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag la låten under Demoinspelningar Här finns den
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.