Elias (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Hej! Jag vill härmed presentera mig på detta forum. Jag är 43 år och bor i Luleå och har sysslat med musik på hobbybasis till och från i många år, nu skall jag åter uppta mitt "skapande" igen då det nästan helt har legat nere p.g.a "storkens"ankomst. Jag har tittat in på detta forum titt som tätt för att hålla mig updaterad, och minsann det händer en hel del på framför allt mjukvarusidan. Sitter just nu på nålar här hemma och väntar på nya datordelar med en ny inskaffad Projektmix I/O som jag inte kan testa p.g.a datorhaveri. Är det någon här på forumet som äger eller har provat en sådan tingest? Tja. det var en kort presentation av mig med en fråga inbäddad. må väl!!
sixties Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 välkommen, hoppas allt ska funka när du får igång datorn.
ViktorDenStore Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Hej o Välkommen 😆 Kul med lite folk från de norra delarna... 😲 Hoppas du ska trivas! .Viktor
X-enon Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Hej och hjärtligt välkommen ska du vara till, studio forum.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.