BaldByChoice Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Tänkte bara be er dela med er av era tips angående bra och billiga datorbutiker på nätet. Jag ska snart köpa nytt och skulle vilja ha tips på andra än de jag känner till: datorbutiken.com komplett.se Tack på förhand.
AndyPandy Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Webhallen.com är bra och billiga. De brukar dessutom ha bra koll om man frågar något.
Cliff Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Dustin, för företag. Dustin home, för privatpersoner. Jag brukar handla av dom, vet inte om dom är billigast, men dom brukar ha snabba leveranser och bra priser.
Violiner Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Dustin och Komplett = Bra. Datorbutiken = Varning.
Linus Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 JME Data Datorfixarna och ifall du vill ha CD-R/DVD±R WeSellCD
BaldByChoice Postat 10 december 2005 Trådstartare Postat 10 december 2005 Kanonbra! Keep 'em comin'! 😛
Jejje Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Dataprince.se Jag har iofs köpt i butik av dem men om jag inte är helt felunderrättad ska det gå att köpa via nätet också!?
Eternal Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 (redigerat) Jag handlar från: Komplett (billigt och väldigt bra) JME AB (inte billigast men har den bästa hemsidan. Gillar dem helt enkelt...) Datorbutiken (Förstår inte varför folk klagar. Jag har handlat där ´många gånger och det har alltid varit snabba leveranser och bra support). Som en gång när jag råkade beställa fel moderkort återbetalade de pengarna till mitt konto helt automatiskt.) Redigerat 10 december 2005 av Eternal
mtornros Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 mycom.se tror man kan snickra ihop sin egen via nätet. jag snickrade i butik.
Mats Stålbröst Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 En klassiker är ju prisagenten Buggy: http://www.buggy.nu/ /Mats
frelin Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 www.kylning.com Om du ska göra datorn tyst så är kylning.com en jättebra sida. Har bra priser på i alla fall kylgrejor... (Kanske borde klistra tråden 😕 )
BaldByChoice Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 (redigerat) Stort tack till alla som lagt till länkar. 😆 EDIT Jag lägger till en själv också: Butik.it Jag har aldrig handlat här själv (än) men priserna verkar ligga bra till i jämförelse med andra onlinebutiker. Redigerat 10 februari 2006 av BaldByChoice
rainydays Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Styggapojken har inte världens största utbud, men de har helt ok priser och riktigt bra support. SHG har riktigt bra priser på det mesta, men var beredd att betala igen de pengarna om det blir fel på en vara. För om det skulle vara fel på en vara och de testar den och anser att det inte är det så debiterar de en undersökningsavgift samt fraktkostnad. Det kan bli dyrt om det är komponenter man inte kan testa själv i en annan burk (processor tex).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.