Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte bara be er dela med er av era tips angående bra och billiga datorbutiker på nätet. Jag ska snart köpa nytt och skulle vilja ha tips på andra än de jag känner till:

datorbutiken.com

komplett.se

Tack på förhand.

Annons
Postat

Dataprince.se Jag har iofs köpt i butik av dem men om jag inte är helt felunderrättad ska det gå att köpa via nätet också!?

Postat (redigerat)

Jag handlar från:

Komplett (billigt och väldigt bra)

JME AB (inte billigast men har den bästa hemsidan. Gillar dem helt enkelt...)

Datorbutiken (Förstår inte varför folk klagar. Jag har handlat där ´många gånger och det har alltid varit snabba leveranser och bra support). Som en gång när jag råkade beställa fel moderkort återbetalade de pengarna till mitt konto helt automatiskt.)

Redigerat av Eternal
  • 1 månad senare...
Postat (redigerat)

Stort tack till alla som lagt till länkar. 😆

EDIT

Jag lägger till en själv också:

Butik.it

Jag har aldrig handlat här själv (än) men priserna verkar ligga bra till i jämförelse med andra onlinebutiker.

Redigerat av BaldByChoice
Postat

Styggapojken har inte världens största utbud, men de har helt ok priser och riktigt bra support.

SHG har riktigt bra priser på det mesta, men var beredd att betala igen de pengarna om det blir fel på en vara. För om det skulle vara fel på en vara och de testar den och anser att det inte är det så debiterar de en undersökningsavgift samt fraktkostnad. Det kan bli dyrt om det är komponenter man inte kan testa själv i en annan burk (processor tex).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.