Jump to content
Annons

Humor


ViktorDenStore

Recommended Posts

En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

-Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen säger:

-Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger.

😏  😆  😆

😆😆😆

😆😆😆

Den va bra 😆😄

grahn, kan du logga in dig på msn om du ser det här???

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 251
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

-Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen säger:

-Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger.

😏  😆  😆

😆😆😆

😆😆😆

Den va bra 😆😄

😄😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

-Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen säger:

-Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger.

😕  😳  😱

😎🙂🙂

😆😆😆

Den va bra 😆😄

😆😆😆

😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

(Måste läsas på Västgötska)

En "bög" och en "straight" kille gick in på en bar och satte sej ner och drack sprit...

Vilken blev fullast först...?

- Den som var "straight" förstås...

- Han var ju redan bra i "räva" när han kom... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.

Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.

Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Doktorn går en rond på mentalsjukhuset, och frågar en patient:

- Hur är det med dig då?

- Jag är Moses.

- Och vem har sagt det?

- Det har Gud sagt.

Då hörs en röst från andra änden av rummet:

- Det har jag aldrig sagt!

Link to comment
Dela på andra sajter

En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

-Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen säger:

-Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger.

🤪  😳  😉

😎😎😉

😎😎😆

Den va bra 😆😄

😉😎😆

😆😆😆

😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En högt uppsatt politiker besökte ett mentalsjukhus och blev visad runt av föreståndaren.

- Politikern frågade ”Hur tar ni reda på vilka som är tillräckligt tokiga för att bli inlagda?”

- Vi fyller ett badkar med vatten och ger dem en tesked, en kopp och en spann och ber dem tömma karet, svarade föreståndaren.

- Aha! Sa politikern och de som är normala tar naturligtvis spannen, för det går snabbast.

- Nej, svarade föreståndaren. De som är normala drar ur proppen ur badkaret.

Har ni förresten några önskemål, enkelrum eller 2-bädds?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Här kommer en sjukt rolig så håll i er...

På planet till New York

Flygvärdinnan på ett flygplan som skulle till New York gick fram till en blond kvinna som satt i första klass. Flygvärdinnan bad blondinen att flytta till ekonomiklassens avdelning, eftersom hon inte hade någon biljett för första klass.

Blondinen svarade:

- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och jag tänker inte flytta på mig!

Eftersom flygvärdinnan var mycket artig ville hon inte bråka, utan frågade piloten om han kunde tala blondinen till rätta. Piloten försökte, men återigen svarade blondinen:

- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och tänker inte flytta på mig!

Piloten gick tillbaka till cockpiten och frågade flygkaptenen vad han skulle göra. Flygkaptenen sa:

- Jag är gift med en blondin, så jag vet precis hur man hanterar dem.

Han gick till första klass och viskade i blondinens öra. Hon reste sig omedelbart, sprang till ekonomiklassen och satte sig där, samtidigt som hon mumlade:

- Varför sa dom inte det från början?

Den förvånade flygvärdinnan och piloten frågade kaptenen vad han hade sagt till blondinen. Flygkaptenen svarade:

- Jag sa bara att första klass inte skulle till New York.

😕😳😆 OMG!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...