krull Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Hej! Mitt namn Ă€r Fredrik Forslund och jag Ă€r ny hĂ€r ja... Ăr 19 Ă„r och frĂ„n Nordmalings (Meshuggahs riktiga hemstad đ±) djupa djungler. Jag Ă€r en kass trummis i grunden men behĂ€rskar Ă€ven sĂ„ng, gitarr och bas... Ordförande i musikföreningen MUMIN (Mera Ungdoms- och Musikevenemang I Nordmaling). Grejjerna jag har dĂ„ jag spelar in Ă€r: 1: Dator (AMD 2400+, 512 mb ram, 160gb hd, M-Audio Delta 1010LT) 2: Mixer (en gammal Soundtracs med 16 kanaler och 8 subs) 3: Ett gĂ€ng piratkopierade mjukvaror 4: Premier XPK trumset 5: MXL Stormembrans-kondis (kommer inte ihĂ„g modellen) 6: NĂ„gra sm57:er 7: Hagström SuperSwede (pappas) 8: Behringer V-amp (pappas) 9: En lĂ„da Staropramen Ska Ă€ven skaffa micpreamp samt fler micar för inspelning av trummer (har inte bestĂ€mt mig för vad det ska bli Ă€n)... Hur lĂ„ter det dĂ„? Kasst: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Ă h, just det... Ska vara med pĂ„ teve nu pĂ„ tisdag... Ska spela slagverk pĂ„ luciamorgon pĂ„ 2an klockan halv 6 pĂ„ morgonen (gĂ„r i repris vid 4atiden tror jag) Edit: HĂ€r Ă€r en bild pĂ„ mig och min skoter: /fredde Redigerat 9 december 2005 av krull Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Tjenare! đ Edit: lyssnade pĂ„ sĂ„ngen, och shit mannen. Det lĂ„ter riktigt bra! Redigerat 9 december 2005 av Danabacken Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
sixties Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 vĂ€lkommen, har sjĂ€lv en hagström swede (bas), gillar dem och staropramen Ă€r ju aldrig fel. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjenare! VĂ€lkommen! Passande registreringsbokstĂ€ver pĂ„ skotern đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
krull Postat 9 december 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 9 december 2005 Tjenare! đ Edit: lyssnade pĂ„ sĂ„ngen, och shit mannen. Det lĂ„ter riktigt bra! đ Tack sĂ„ mycket đ vĂ€lkommen, har sjĂ€lv en hagström swede (bas), gillar dem och staropramen Ă€r ju aldrig fel. đ najs att det Ă€r andra som ocksĂ„ kör pĂ„ hagström... Och staropramen Ă€r verkligen aldrig fel đ Passande registreringsbokstĂ€ver pĂ„ skotern Jo, för nog Ă€r skönheten gul alltid đ /fredde Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
sixties Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 lyssnade pĂ„ din sĂ„ng och den lĂ„ter jĂ€tte bra. fĂ„r vi se dig i idol nĂ€sta sĂ€song? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Hej och VĂ€lkommen! Tack för en bra presentation. DĂ„ fĂ„r man bĂ€nka sig framför Luciamorgon trots allt. ApropĂ„ ljudklippen sĂ„ var sĂ„ngen pĂ„ klipp tvĂ„ och musiken pĂ„ klipp 1 bra. Det var lite kul nĂ€r nĂ„gon (du?) transformerades frĂ„n neandertalare och lĂ€t som en hund pĂ„ slutet pĂ„ klipp 3. F.ö. passade klaviaturet inte riktigt in i mixen pĂ„ det klippet, det lĂ€t pĂ„klistrat. Trummisen var grymt mycket lik Tom Stephen (Jeff Healey Band). Idol nĂ€mnde nĂ„gon...vad Ă€r det för förolĂ€mpning...nej sikta högre tycker jag! đČ Records//:musik Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Hej hej! đČ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
krull Postat 10 december 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 10 december 2005 lyssnade pĂ„ din sĂ„ng och den lĂ„ter jĂ€tte bra. fĂ„r vi se dig i idol nĂ€sta sĂ€song? đ Tack! Men tyvĂ€rr sĂ„ kommer jag inte sjunka sĂ„ lĂ„gt đ Hej och VĂ€lkommen! Tack för en bra presentation. DĂ„ fĂ„r man bĂ€nka sig framför Luciamorgon trots allt. ApropĂ„ ljudklippen sĂ„ var sĂ„ngen pĂ„ klipp tvĂ„ och musiken pĂ„ klipp 1 bra. Det var lite kul nĂ€r nĂ„gon (du?) transformerades frĂ„n neandertalare och lĂ€t som en hund pĂ„ slutet pĂ„ klipp 3. F.ö. passade klaviaturet inte riktigt in i mixen pĂ„ det klippet, det lĂ€t pĂ„klistrat. Trummisen var grymt mycket lik Tom Stephen (Jeff Healey Band). Tack sjĂ€lv för ett bra svar đ AngĂ„ende Luciamorgon, jag skrev fel tid i inlĂ€gget... Luciamorgon startar 06:30!!! Jo, i klipp 3 var det jag som growlade lite đ Det var bara en liten improvisation för skojjs skull đ Synthen hĂ„ller jag med om att den inte blev bra... Men pga att vi spelade in allt samtidigt sĂ„ behövde syntharn' medhörning och vi körde synthen via en uppmickad gitarrförstĂ€rkare... Om jag skulle ha spelat in det seriöst hade jag kopplat in synthen med midi till datorn och kört med ljud frĂ„n reason vilket troligtvis hade gett mycket bĂ€ttre ljud... Ska nĂ€mna det till trummisen ocksĂ„ đ /fredde Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tjena! VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tjenare grabben! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 HallÄ, hallÄ! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 VĂ€lkommen đČ Snygg sĂ„nginspelning. Ha det frĂ€nt .Viktor Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Hallo dÀr! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 HallĂ„! VĂ€lkommen hit! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
android Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 Hejhej! /fd UmeÄbo Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 vĂ€lkommen! Ăr det bara Jaffa i backen bredvid skotern? Eller Ă€r det blandlĂ€sk? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 (redigerat) VĂ€lkommen hit ..Ser ut att vara rejĂ€lt tryck i Scoot'n, med tanke pĂ„ den feta kröken du monterat ut genom skidan đł Rejsar du över bĂ€ckar och storforsar med den dĂ€r đ Redigerat 14 december 2005 av Lundin Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Hej hej Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Welcome to the jungle! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Welcome Ă„ stuff! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 WhĂ€lkommen! HAGSTRĂM rules! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 VÀlkommen hit! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 VĂ€lkommen.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DÄligtGehör Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Hej och vÀlkommen. Staropramen Àr fint, sÀger jag som dock hellre dricker ett gott rött vin. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 HiYa Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 (redigerat) Piratkopierade mjukvaror Ă€r bra, sĂ€ger jag som hellre anvĂ€nder köpta & stabila program. Ăr det kredibilt att som ordförande i en musikförening skryta med att man anvĂ€nder stulna musikprogram? Redigerat 21 december 2005 av Danny Cort Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 vĂ€lkommen đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Hej och vÀlkommen! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.