trancer Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 LÅTNAMN: Vi Bryter här idag (DANSBANDSHIT) ARTIST/GRUPP: Marcus Persson (Perrra) GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 3:20 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3.60MB STATUS: Färdig demo Nu har jag sagt upp mig från jobbet för att livnära mig på att spela poker på heltid, så nu kommer jag få mkt mkt mer tid till att producera musik.. Aja 😄 Min svåger har tjaffsat så mkt på mig att han vill ha mer dansbandslåtar, och jag kom på att ska jag skicka iväg dansbandslåtar till bolag så kanske det är bättre med 15-20st än 10 ? 😄 Så här kommer en till ! Your browser does not support the HTML5 audio tag OBS: Som vanligt med glimten i ögat är låtarna skrivna 😆 /Perrra
Vallhagen Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Lysande! Jag ska på Skäggetorpsskolans personaljulfest ikväll, och har för avsikt att bränna en CD med dina låtar 😕 Har du nåt omslag? Eller är det Perrraz - det enda dansband du behöver som gäller? /Bengan
Itzhak Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 vibratot vid 1:12 och 2:37 kan helt enkelt inte bli bättre. underbart
Linus Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Nu har jag sagt upp mig från jobbet för att livnära mig på att spela poker på heltid, så nu kommer jag få mkt mkt mer tid till att producera musik.. 😄😉😄 Blir min ekvation rätt här? Gamla jobbet - gamla jobbet + Poker = tid för musik?
starboy (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Nu har jag sagt upp mig från jobbet för att livnära mig på att spela poker på heltid På riktigt? 😱 Skiter det sig med pokern lär du ju ändå bli rik på dansbandslåtar 😄
trancer Postat 9 december 2005 Trådstartare Postat 9 december 2005 Nu har jag sagt upp mig från jobbet för att livnära mig på att spela poker på heltid På riktigt? 😏 Skiter det sig med pokern lär du ju ändå bli rik på dansbandslåtar 😄 lol ja givetvis på riktigt 🙁 Jag ska livnära mig på proffisionellt pokerspelande under en tid . och sen vette fan va jag ska hitta på .. Kanske som du skriver, bli rik på dansband! /Perrra
Coffeemidget Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 hahahahaha 🙁 Det växer falukorvar, kräftskivor och maj-stångar ur högtalarna!
D Vibe Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Jag som inte ens kan spela poker 😄 . Har aldrig orkat lära mig det 😉 .. Orkar förövrigt inte lyssna just nu, jag gör det imorgon istället =)
Kraset Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 (redigerat) *haha* ... jo, den här låten var ju mycket, mycket fin. Håller med, vibratot är underbart. 😄 Texten är ju grymt klockren också. 😄 [EDIT: Hehe... nu ser jag.. det ska vara Dansbands-hit, och inte Dansband-shit som genre... men det passar ju bra vilket som ;-] /Christian Redigerat 10 december 2005 av Kraset
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.