Jump to content
Annons

Presentation av moi

Hellecaster

Recommended Posts

Vad ska man sÀga? Jag Àr en mogen man med passion för gitarrer och svÀngig musik.

Jag har spelat country, blues, rockabilly, bluegrass, fusion, hÄrdrock och visor i snart 25 Är.

Mina största ögonblick har varit att fÄ spela som kompmusiker Ät Amerikanska artister pÄ besök i Skandinavien utan sina egna band.

Idag gör jag en del studiojobb som glad amatörgitarrist.

Mina framtidsplaner Àr att plocka ihop ett gÀng i Falun-BorlÀnge omrÄdet och förgylla omgivningen med rotmusik mest country och blues.

Jag hade lÄngt framskridna planer pÄ att sÀtta ihop mitt eget "dreamteam" men insÄg snart att jag sjÀlv inte platsade dÀr hehe!

SÄ nu Àr jag vÀldigt öppen för förslag. Om nÄgon vill ha en habil rotgitarrist med twang och pondus sÄ hittar ni mig hÀr.

Andra framtidsplaner inkluderar att starta egna inspelningar vilket Àr nÄgot jag aldrig sysslat med tidigare.

Antagligen blir det Cubase baserat.

Till yrket Àr jag informationskonsult och sysslar med annons och printkontroll i vÄra lokaltidningar i Sverige allt pÄ uppdrag av större reklambyrÄer.

Dela pÄ andra sajter

Annons

vÀlkommen, rockabilly Àr ju aldrig fel! :rolleyes:

Dela pÄ andra sajter

KĂ€nns som allt Ă€r sagt redan. Vad mer kan man tillĂ€gga? Jo, just det; VĂ€lkommen hit!! 😕

"Informationskonsult" lĂ„ter flummigt. PĂ„ mitt visitkort stĂ„r det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder... 😕

Dela pÄ andra sajter

"Informationskonsult" lÄter flummigt. PÄ mitt visitkort stÄr det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder...

Jo det lÄter nog flummigt hehe men det har givit mig mat pÄ bordet och strÀngar till gitarrerna i 15 Är nu. :-)

Hade jag kallat mig gitarrist sÄ hade jag fÄtt svÀlta hehe!

Dela pÄ andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.