Hellecaster Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad ska man sÀga? Jag Àr en mogen man med passion för gitarrer och svÀngig musik. Jag har spelat country, blues, rockabilly, bluegrass, fusion, hÄrdrock och visor i snart 25 Är. Mina största ögonblick har varit att fÄ spela som kompmusiker Ät Amerikanska artister pÄ besök i Skandinavien utan sina egna band. Idag gör jag en del studiojobb som glad amatörgitarrist. Mina framtidsplaner Àr att plocka ihop ett gÀng i Falun-BorlÀnge omrÄdet och förgylla omgivningen med rotmusik mest country och blues. Jag hade lÄngt framskridna planer pÄ att sÀtta ihop mitt eget "dreamteam" men insÄg snart att jag sjÀlv inte platsade dÀr hehe! SÄ nu Àr jag vÀldigt öppen för förslag. Om nÄgon vill ha en habil rotgitarrist med twang och pondus sÄ hittar ni mig hÀr. Andra framtidsplaner inkluderar att starta egna inspelningar vilket Àr nÄgot jag aldrig sysslat med tidigare. Antagligen blir det Cubase baserat. Till yrket Àr jag informationskonsult och sysslar med annons och printkontroll i vÄra lokaltidningar i Sverige allt pÄ uppdrag av större reklambyrÄer. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 VÀlkommen till forumet... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena tjena! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Cliff Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hoj Ä vÀlkommen. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
sixties Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 vÀlkommen, rockabilly Àr ju aldrig fel! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hellecaster Postat 9 december 2005 TrÄdstartare Dela Postat 9 december 2005 Tack alla!! Man kÀnner sig verkligen vÀlkommen hÀr! trevligt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hej hej! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bone Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 HallÄ. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 HallÄ du! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Elton Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 haj haj Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hej och vÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
frelin Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 vĂ€lkommen hit đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjenare! VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Halloj och vÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Halloj! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tjena! VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Ja men hej! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 KĂ€nns som allt Ă€r sagt redan. Vad mer kan man tillĂ€gga? Jo, just det; VĂ€lkommen hit!! đ "Informationskonsult" lĂ„ter flummigt. PĂ„ mitt visitkort stĂ„r det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 HjĂ€rtligt vĂ€lkommen! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Hellecaster Postat 12 december 2005 TrÄdstartare Dela Postat 12 december 2005 "Informationskonsult" lÄter flummigt. PÄ mitt visitkort stÄr det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder... Jo det lÄter nog flummigt hehe men det har givit mig mat pÄ bordet och strÀngar till gitarrerna i 15 Är nu. :-) Hade jag kallat mig gitarrist sÄ hade jag fÄtt svÀlta hehe! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
android Postat 12 december 2005 Dela Postat 12 december 2005 Hejhej! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Tjenare o vĂ€lkommen!.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DÄligtGehör Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 HiYa Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 vĂ€lkommen đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Hej och vÀlkommen! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Hej, hej Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 HĂ€r oxĂ„! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.