Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) I Saudiarabien visar Mariah Careys skivomslag mycket mindre hud. Källa: Mediabum.com EDIT: Korrigerade länk till källan. Redigerat 8 december 2005 av Linus
Greve_Adrian Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ser lite amatör-Photoshop:at ut på nått sätt...
danieel Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut!
Björn Olsberg Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😳 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😎
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😳 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😎 Tror en eller annan klo redan gått genom huden, tycker Mariah bara tjuter nuförtiden.
tordA Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😳 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😆 Tror en eller annan klo redan gått genom huden, tycker Mariah bara tjuter nuförtiden. stäng av ljudet och titta bara 😆 jag är glad att jag / vi bor i ett "fritt" land.
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😳 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😆 Tror en eller annan klo redan gått genom huden, tycker Mariah bara tjuter nuförtiden. stäng av ljudet och titta bara 😆 jag är glad att jag / vi bor i ett "fritt" land. 😄
Cloudsurfer Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) 😳 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😆 Tror en eller annan klo redan gått genom huden, tycker Mariah bara tjuter nuförtiden. stäng av ljudet och titta bara 😆 jag är glad att jag / vi bor i ett "fritt" land. Ja visst är man glad att det är ett relativt fritt land iaf 😄 Ja kvinnoförtryck är hemskt...Ska dock inte peka på någonting särskillt och dessutom inte prata om mina tankar om detta 😛 Edit: menar då såklart att jag är emot detta förtryck av kvinnor! Redigerat 8 december 2005 av DjHex
L.C Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 😲 Den med katten va ju bäst. Den ser helt bisarr ut! Ett ont pälsmonster som är på väg att strypa Mariah 😆 Tror en eller annan klo redan gått genom huden, tycker Mariah bara tjuter nuförtiden. stäng av ljudet och titta bara 😆 jag är glad att jag / vi bor i ett "fritt" land. 😄 Kom igen katten, KOM IGEN!!! U Go KITTEH!!! 😆
hackeman Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Skulle gärna se mindre av Mariah Carey öht. Tycker hon är fenomenalt intetsägande.
Nelerion Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Helsike - har den människan gjort så många plattor . 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.