B4mse Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) ...slappna av, luta dej tillbaka, slut gärna ögonen i 4 min, tänk dej denna låten i någon halvtragisk film-scen.... Har jag helt fel? Blir överglad för kommentarer runt denna låten. PÅ: http://www.soundclick.com/util/downloadSong.cfm?ID=3181806 ....annars hittar du den, med flera under www.soundclick.com/tommybillberg Redigerat 14 december 2005 av Lundin
Linus Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Kan du bifoga filen i tråden? Jag orkar inte med Soundclick-inloggningar... 😆
Overdub Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ganska slätstrukna standardharmonier. Stryp gärna synteffekterna (fågelkvittret, regnet och åskan) det låter mest cheezy. Sen är det slarvigt inspelat... Annars... tja, även b-filmer behöver ett soundtrack. 😆
Danabacken Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jovars. sköna harmisar, men lite slarvigt bara. Annars helt okej! 🙂 \Dana
catch22 (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hade gärna kommenterat låten om jag hade tagit mig in på sidan, men det gör jag ju inte.... Lägg upp den här direkt nästa gång så blir det så mycket enklare för oss som vill lyssna!
Tilly Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 hade gärna lyssnat på den om du följt reglerna för demo posting 😆
B4mse Postat 14 december 2005 Trådstartare Postat 14 december 2005 ..Nästa gång ska jag följa reglerna, om det nu e så viktigt. O sen får ni lov att tycka att det e lite slarvist, det gör inget, för det e lite med min mening :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.