baztin Postat 9 januari 2004 Postat 9 januari 2004 tjoho, mitt namn är, som kanske redan bekant, baztin. fast egentligen är det förstås Sebastian, men efternamnet får ni INTE *paranoid*. baztin bor och dväljes i malmö, där även hans studio, NOJSA, ligger. baztin är konstnär, musiker och musikproducent på fritiden. på vanlig tid vill han vara ljudtekniker. hur det blir med detta får vi se i framtiden. baztin gillar elektronisk musik, som t.ex: goa/psy-trance, knasig techno av varierad sort, elektro, ambient, chill, rock, signer/songwriter-pop, ljudkonst...... !! -såja, lugna sig lite -jag ÄR lugn -bra -.....ARG!! -såja, NU är jag lugn. i vilket fall som helst så lär jag tillbringa en stor del av min tid på detta forum, läsandes, skivandes, ätandes och allt annat möjligt man kan tänkas göra framför ett forum... nåja, nästan i alla fall 😄 du är hemskt välkommen till min musiksida, när den nu kan tänkas uppdateras. här är i alla fall adressen: http://www.demomusic.nu/index.php?page=band&band=baztin (ingen snabbadress för tillfället). peace baztin
WhatGoesOn (oregistrerad) Postat 9 januari 2004 Postat 9 januari 2004 Men, upp med en låt nu då 😄 Jag är framförallt nyfiken på den psykedeliska ljudkonsten.
Neko Postat 9 januari 2004 Postat 9 januari 2004 Välkommen till forumen. Hoppas att du kommer trivas här 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.