gufv (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) # LÅTNAMN: vi sjunker tillsammans # ARTIST/GRUPP: gustaf lundh # LÅTLÄNGD: 4.23 this far # KOMPOSITÖR: gustaf lundh # PRODUCENT: gustaf lundh # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 6.2mb # STATUS: Beta. Min andra färdiga låt. Något måste man göra i vintermörkret. 🥰 Åsikter, känslor och tankar uppskattas mycket varmt! >> URL: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 9 december 2005 av gufv
emser Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Får sköna Lynch vibbar, Twin peaks och sådär... Värsta infomusiken från alkoholkommisionen. Sköna harmisar. Jag sjunker och jag tror att botten är passerad 🥰 Riktigt skönt, perfekt film-musik. /emser
gufv (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Får sköna Lynch vibbar, Twin peaks och sådär... Värsta infomusiken från alkoholkommisionen. Sköna harmisar. Jag sjunker och jag tror att botten är passerad 🥰 Riktigt skönt, perfekt film-musik. /emser tack för lyssnandet. lynch-referensen gjorde mig varm. 🙂
sisältää Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Lite för mycket retrosynt för min högst personliga smak men trevlig ljudbild (gott grynig sådär) och lagom med utveckling. Ganska moget framförande, särskilt i tanke på att det bara är tredje (?) låten du slutför. Kanske hade lite mer dynamik i upplägget gjort nytta? Alltså plocka ner - bygga upp. Nå. Bra jobbat. 😄
gufv (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Lite för mycket retrosynt för min högst personliga smak men trevlig ljudbild (gott grynig sådär) och lagom med utveckling. Ganska moget framförande, särskilt i tanke på att det bara är tredje (?) låten du slutför. Kanske hade lite mer dynamik i upplägget gjort nytta? Alltså plocka ner - bygga upp. Nå. Bra jobbat. 🙂 tack för lyssningen sissä! jag brukar avsky retrosynt vanligtvis, tänkte faktiskt inte på att den referensen fanns men uppenbarligen gör den det 🙂 ..
CarbonSteel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jo. Jag får också filmmusiksvibbar. Lite långt intro möjligen. Annars helt ok.
bimbambop Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jo, lite retrovibbar av detta. Får lite känsla av Stranglers runt "men in black" (tidigt 80-tal), men det var iofs länge sen jag hörde det och har egentligen ingen koll på sån här musik 🙂 Introt känns kanske liite långt, annars tycker jag det är rätt ball.
hajjen Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Detta var ju trevligt på sitt sätt, jag skulle inte vilja lägga det på skivspelaren men jag skulle gärna spela ett mörkt dator/tv-spel men denna musiken till (och då gillar jag inte dator/tv spel nämnvärt). Helhetsbetyg bra.
Valdez Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Hmm..det här låter annorlunda! Intressant gillar början..man får typ känsla av att befinna sig i tomma intet..in space somewhere kanske...gött iaf Skulle absolut passa till film... Bra jobbat .. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.