EricLidstroem Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 (redigerat) LÅTMAN: Sturmkraft - Die Alte Schule GENRE: Techtrance LÅTLÄNGD: 7:35 KOMPOSITÖR: Erik Lidström PRODUCENT: Erik Lidström INSPELNINGSÅR: 2005 STORLEK: 10.5mb STATUS: Färdigproduktion Hej! Dags att hålla traditionen vid liv även denna månaden. Har en ny (kanske aningen äldre än ny) produktion. Denna gången är det lite techtrance inspirerat. Hoppas det är till belåtenhet. Kommentarer är välkommna! Finns att ladda ner här: http://www.lidstroem-productions.se/media/..._(Original).MP3 eller här http://www.lidstroem-productions.se/ Tack för visat intresse //Erik L Redigerat 6 december 2005 av EricLidstroem
Danabacken Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 (redigerat) Hehe! 😄 Skruvad men häftig musik dehär! Gött sväng som attans, och kreativt arbete! Kanske lite för tydligt klick-ljud på bastrumma, men annars så äre inge fel på det här! 😉 Gör gärna mer sånt här! 🙂 Najjjs! 🙂 \Danneman Eddie: Skriver som en kratta! Redigerat 6 december 2005 av Danabacken
Falk Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Ok EricLidstroem 😕 ..oops det här gillar jag!..får vibbar av Cabaret Voltaire mfl..bra syntljud..bra tryck i rytmen..lite aggresiva känslor som bubblar upp..självklart bör du fundera riktigt noga om du inte bör lägga på ngn slags sång!?..lyssna på tex Cabaret eller Front 242..så får du lite kreativa tips o idéer!!...- är låtens längd..jag tröttnar efter ett tag 🙂 ..fast med ngn slags sång kan det lyfta låten till oanade höjder 😄
Danabacken Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Haha! Lyssnar igen, och säger igen att det är Grymt bra!! 😠
EricLidstroem Postat 7 december 2005 Trådstartare Postat 7 december 2005 Tackar för de kommentarerna! Fick smäll på fingrarna på ett annat forum: "Detta är inte techtrance" så man får väl ändra genren... Fler kommentarer?
Jejje Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Tackar för de kommentarerna! Fick smäll på fingrarna på ett annat forum: "Detta är inte techtrance" så man får väl ändra genren... Fler kommentarer? Bry dig inte så mycket om alla genrebeskrivningar! Musik är musik är musik! 🙂 Jag är tyvärr inte speciellt inlyssnad på sån här musik. Trumintrot är i mina öron lite för långt. Lite för monotont för min smak också! Bättrar sig dock mot slutet när det kommer in lite mer grejer. Bra produktion och ljud! (som sagt, lyssna inte så mycket på mig eftersom detta egentligen inte alls är min musikstil)
Nexustwins Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 GRYMMT!! vad använder du för gjejjor?+ det var allt
EricLidstroem Postat 15 december 2005 Trådstartare Postat 15 december 2005 GRYMMT!! vad använder du för gjejjor?+ det var allt Denna låten är faktiskt ganska gammal så den är producerad i FL. Man märker att det fattas lite klarhet och vidd i ljudbilden. Men just den låten använder jag mig av FL studio och lite mjukvaru synthar... Tack för de fina orden! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.