Jump to content
Annons

sign


karl

sign  

21 röster

  1. 1. sign

    • 1.Shit
      1
    • 2.OK
      6
    • 3.Good
      12


Recommended Posts

Nu har jag lyssnat ett par gånger. Detta tycker jag är bland det bättre jag hört av dig. (har inte hört allt). Tycker nog att sången ska upp lite. Drunknar i kompet ibland. Rimshoten däremot lite för starka. Konstigt slut....fixa! 🙂 Låt som växer. Kul! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med flera föregående inlägg om att sången borde upp och fram. Du behöver ju inte skämmas för rösten. 😏

Däremot tycker jag nog att låten som komposition betraktat är sämre än tidigare låtar av dig jag hört. Men smaken är som...

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt är det fräckt. Jag tycker nog att rytmiken fungerar, men att reverbet på trummorna ställer till det. Jag skulle nog villja att det var lite torrare ljud så att det kröp in i mixen lite mer och kanske lite mer elaborerat. Lite fler break och pukor som förstärker figuren så det inte blir så´monotont. Eller jobba med trummor och påercussion, men släpp inte rytmfiguren för den är fräck.

Sången ligger för långt bak. 🙂

Grannen Postat den 7 December 2005, 11:39

Nu har jag lyssnat ett par gånger. Detta tycker jag är bland det bättre jag hört av dig. (har inte hört allt). Tycker nog att sången ska upp lite. Drunknar i kompet ibland. Rimshoten däremot lite för starka. Konstigt slut....fixa! Låt som växer. Kul!

Signert Postat den 7 December 2005, 11:53

Håller med flera föregående inlägg om att sången borde upp och fram. Du behöver ju inte skämmas för rösten.

Däremot tycker jag nog att låten som komposition betraktat är sämre än tidigare låtar av dig jag hört. Men smaken är som...

Tack Egghuvud,Grannen och signert för era öron...visst fortfarande en skiss och alla verkar vilja ha upp sången så... jag jobbar vidare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...