One night in The Trance Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 (redigerat) GOD JUL alla här i forum hoppas ni har trevlig under jul 😱 Last-X m(128 Kbps) lastX__128_Kbps_.mp3 Redigerat 1 januari 2006 av One night in The Trance
Eternal Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Eftersom du inte följer reglerna så önskar jag dig endast en god jul. 😱 Covers är inte tillåtna och använd mallen!
One night in The Trance Postat 4 december 2005 Trådstartare Postat 4 december 2005 (redigerat) sorry, jag vet regelerna men..... 😱 kan bara inte låta blir att göra trance version av det här låten... det är ju jul hoppas man får göra liten undantag .. Redigerat 4 december 2005 av One night in The Trance
Nexustwins Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Fyyy på dig bryta mot två regler i samma tråd,men nu skiter vi i det. Bra låt jag gillar. 😛 Kanske en aning rörig men det funkar fint för mig. Snyggt att du blandat afrikanska trummer med en jul låt. Men jag gillar inte lead ljudet lite för ostämt ta en grovare lead så blir det en hit.
One night in The Trance Postat 7 december 2005 Trådstartare Postat 7 december 2005 Fyyy på dig bryta mot två regler i samma tråd,men nu skiter vi i det. Bra låt jag gillar. 😕 Kanske en aning rörig men det funkar fint för mig. Snyggt att du blandat afrikanska trummer med en jul låt. Men jag gillar inte lead ljudet lite för ostämt ta en grovare lead så blir det en hit. hehe, jag som vill att det ska låta som Asian trummer, Afrikansk är OK ändå, 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.